اخبار ورزشیفوتبال ایران

شیعی: احتیاط بیش از حد باعث شکست‌مان شد

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: احتیاط بیش از حد در دیدار مقابل پرسپولیس باعث شکست‌مان در این دیدار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود شیعی پس از شکست ۲ بر یک پیکان مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خوبی بود اما حق ما باخت نبود. پرسپولیس از موقعیت‌هایی که به دست آورد استفاده کرد بازیکنان ما بازی خوبی کردند به آنها خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم در مسابقات آینده جبران کنند.

وی افزود: پرسپولیس نام بزرگی است و هر تیمی مقابل آن با احتیاط بازی می‌کند اما احتیاط بیش از حد امروز باعث شکست ما شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد مطالبات ویلموتس از فدراسیون فوتبال و برنامه هیأت رئیسه فدراسیون گفت: دو هفته است که تاج را ندیده‌ام و خبری از مطالبات ویلموتس ندارم. اما قبل از آن می‌دانم که روال خوبی در جریان بود. هماهنگی‌های لازم برای پرداخت مطالبات سرمربی تیم ملی در جریان است.

شیعی در خصوص اینکه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با وزارت ورزش برای پرداخت مطالبات ویلموتس است، بیان داشت: این موضوع در حال پیگیری است اما آخرین خبری که دارم مربوط به دو هفته قبل است و امور در حال نهایی شدن است که امیدوارم این اتفاق خوب بیافتد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ویلموتس باید در ایران اقامت داشته باشد یا مربی پروازی است، گفت: از این موضوع خبری ندارم.

شیعی درباره برنامه‌های تیم ملی فوتبال در روزهای فیفا برای برگزاری دیدارهای دوستانه نیز گفت: از این موضوع نیز بی‌خبر هستم.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا