اخبار ورزشیفوتبال جهان

شیطنت رسانه‌ای علیه کی‌روش در مصر

سرمربی سابق تیم ملی ایران بابت شیطنت رسانه‌ای در مصر شکایت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران از هفته گذشته دوباره در رسانه‌های مصر خبرساز شده و مرد پرتغالی بعد از ناکامی از رساندن فراعنه به جام جهانی قطر از مربیگری این تیم استعفا داد.

فدراسیون فوتبال مصر از عملکرد کی روش رضایت دارد و قصد دارد همکاری اش را با این مربی پرتغالی ادامه دهد ولی از دو روز گذشته اخبار عجیبی از درخواست غیرمنطقی کی روش از فدراسیون مصر منتشر می‌شود.

برخی رسانه‌های مصر مدعی شدند کی روش برای تمدید قراردادش با وجود ناکامی در رسیدن به جام جهانی خواهان دو برابر شدن دستمزدش است. این درخواست عجیب سرمربی سابق ایران در رسانه‌های مصر جنجال زیادی به پا کرد.

در همین رابطه کی‌روش طاقت نیاورد و سکوتش را شکست و تمام این اخبار را شدیدا تکذیب کرد و این اخبار را شیطنت برخی از رسانه‌ها علیه خودش بیان کرد.

کی روش در این زمینه گفت: بعد از شنیدن اخبار در مورد خودم به شدت آنها را تکذیب می‌کنم و من چنین خواسته‌هایی نداشتم. هرگونه درخواست در زمینه دستمزد و دستیارانم در رسانه‌ها دروغ است.

وی افزود: در واقع ماجرا از آن قرار است که طبق توافق با فدراسیون مصر من منتظر پاسخ شکایت خود از فیفا درباره بازی با سنگال هستیم و هیچگونه مذاکره و تصمیمی گرفته نشده است.

سرمربی سابق ایران ادامه داد: واقعا از اخبار دروغی که به من نسبت می‌دهند، متاسفم. تمام این اخبار به هواداران تیم ملی و افکار عمومی آسیب می‌رساند. در پایان از حمایت‌های شما تشکر می‌کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا