اخبار ورزشیورزش تهران

شیرازی: در مورد اجرای قانون ۹۰‌ به ۱۰ در فصل جدید، از فتاحی و بهاروند سوال کنید

رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ از سال‌های قبل به ما ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، حبیب الله شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در فصل جدید مسابقات لیگ‌ برتر گفت: اجرای قانون نود به ده از قبل بوده و همیشه اجرا شده است. ممکن در بعضی از بازی‌ها باشگاه مهمان درخواست کتبی خودش را برای داشتن درصد بیشتر به سازمان لیگ ارائه کند و سازمان لیگ هم پس از بررسی‌های لازم و در صورت موافقت باشگاه میزبان، ظرفیت بیشتری حتی تا ۳۰درصد را در اختیار آن‌ها برای بلیت فروشی و حضور هوادارانشان در ورزشگاه قرار می‌دهد، که این کار به رسم مهمان‌نوازی ما ایرانی‌ها انجام می‌شود.
شیرازی در مورد اینکه در دربی‌ها قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا نمی‌شود، گفت: در مورد دربی، از زمان آقای عزیزمحمدی، تقسیم بندی را ۵۰ ۵۰ کردند تا هواداران هر دو تیم بتوانند هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت حضور داشته باشند. این وجود داشته و هیچ اعتراضی هم ‌نبوده است. البته من شنیده‌ام که سال گذشته سعید فتاحی و همچنین جناب بهاروند اعلام کرده‌اند که باید قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا شود، منتها باید ببینیم که چه تصمیمی خواهند ‌گرفت.
وی در مورد اینکه، قانون ۹۰ به ۱۰ مصوبه هیات رییسه فدراسیون است و آیا ابلاغی درمورد اجرای جدی آن در فصل جدید مسابقات، به هیات فوتبال شده یا خیر، گفت: در همین حد می‌توانم بگویم که این موضوع از سال‌های قبل به ما بخشنامه شده است.
رییس هیات فوتبال استان تهران در مورد اینکه باشگاه‌های لیگ‌برتری در حال انجام الزامات فدراسیون برای شروع مسابقات فصل جدید هستند اما به نظر می‌رسد هیچ صحبتی از اجرای جدی قانون ۹۰ به ۱۰ نیست و به همین‌خاطر نگرانی‌هایی در مورد تکرار اتفاقات گذشته وجود دارد، گفت: این سوال را باید از آقایان فتاحی و بهاروند بپرسید. من‌تا این حد مطلع هستم که این بخشنامه به ما ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا