اخبار ورزشیفوتبال ایران

شیخ‌سلمان: از فدراسیون ایران و ژاپن به خاطر پرورش استعدادهای فوتسالی تشکر می‌کنم

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون های ایران و ژاپن به خاطر پرورش استعداهای فوتسال تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، روز گذشته در آخرین بازی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ و در فینال تیم مس سونگون نماینده ایران در این مسابقات به مصاف ناگویا ژاپن رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

ناگویا با این پیروزی موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورد. این تیم در مرحله گروهی هم مس را با نتیجه دو بر یک شکست داده بود. گل‌های این دیدار را هیراتا و آندو به ثمر رساندند.

شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی به نماینده ژاپن تبریک گفت و در بخشی از صحبت هایش از فدراسیون های ایران و ژاپن به خاطر تلاششان در چند سال گذشته در زمینه فوتسال تشکر کرد و گفت: ما باید از دو فدراسیون ایران و ژاپن نیز تقدیر و تشکر کنیم. چون در این سال ها باشگاه های این دو کشور بدون هیچ اعتراضی در مسابقات بازی کردند و در برگزاری درست مسابقات همکاری کردند. این دو فدراسیون در کشورهای خود به پرورش استعدادهای فوتسالی پرداختند و با اهمیت دادن به این ورزش باعث رشد و پیشرفت آن شدند.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا