اخبار ورزشیسایر اخبار

شکوهی دوباره در مسابقات پهلوانی و زورخانه ای کارگری کشور با علی سنگکی

چهارمین دوره رقابت های پهلوانی و زورخانه ای کارگران کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۰ استان روز گذشته در شهرستان بیرجند برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری کشور،این رقابت ها با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار در رشته هنرهای فردی و در بخش های سنگ، میل بازی، کباده، چرخ تیز و چرخ چمنی در دو رده سنی ۸۰- و ۸۰+ برگزار گردید که در پایان تیم میزبان با کسب ۹۱ امتیاز، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کرد.
پس از میزبان قهرمان تیم های استان فارس با کسب ۸۲ و اصفهان با کسب ۷۳ امتیاز عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.این رقابت ها از سطح بسیار بالای برخوردار و ورزشکاران با رضایتی کامل بیرجند را ترک کردند. یکی دیگر از دستاوردهای برگزاری این مسابقات رو نمایی از اولین کتاب الکترونیک آندروید آموزش ورزش پهلوانی و زورخانه ای در ایران بود. این کتاب با حضور مسئولین استانی و همچنین نماینده فدراسیون کارگری و با حضور خانواده شهید ورزشکار پهلوانی شعاعی رونمایی شد. نویسنده این کتاب مهندس عباس پاک نها د از زحمات و حمایت های ریاست محترم فدراسیون کارگری کشور جناب آقای دکتر رمضی و همچنین جناب آقای علی سنگکی ریاست انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری کشور تقدیر کرد و با هدیه این کتاب به آستان مقدس علی این موسی الرضا (ع) بیان داشت این کتاب به صورت رایگان از طریق سایت فدراسیون کارگری کشور و همچنین دیگر سایت های کشور در اختیار عموم مردم قرار می گیرد. در همین زمینه مسئول کمیته فرهنگی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کشور عباس پاک نهاد بیان نمود نمونه کارهای دیگری هم در آینده نه چندان دور برای ترویج و آموزش صحیح این ورزش صورت خواهد گرفت.لازم به ذکر است تندیس افتخاری از طرف فدراسیون کارگری و انجمن پهلوانی توسط مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی جناب آقای سرپرست به مهندس پاک نهاد اهدا شد.علی سنگکی ریاست انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری کشور تلاش زیادی برای برگزاری این مسابقات نمود و با برنامه ای از پیش تعیین شده قرار شد مسابقات ( کارگر پهلوان) رو نیز در سال آینده برگزار نماید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا