اخبار ورزشیفوتبال ایران

شکوری: کارگزار جرائم و ضررهای پرسپولیس را متقبل شده

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: کارگزار باشگاه طبق قرارداد موجود باید تمامی جرایم و ضرر و زیان‌های مادی و معنوی وارد شده را پرداخت کند و خودش این مساله را قبول کرده است.

به گزارش پیشرو ورزش، ابراهیم شکوری در خصوص اینکه برای تامین منابع پرداخت طلب کالدرون و دستیار او، چه راهکارهایی در نظر گرفته شده، اظهار داشت: در ابتدا برای تیم ملی در بازی‌های پیش رو آزروی موفقیت دارم. در رابطه با پرونده کالدرون، خواکین و چندین پرونده بین‌المللی که در این مقطع حساس و سخت اقتصادی به سمت ما سرازیر شده باید خدمت مردم عزیز اعلام کنیم؛ وقتی حق پخش، کپی‌رایت و … رعایت نمی‌شود واقعا منابع درآمدی پرسپولیس بسیار محدود است.

وی افزود: پرونده‌هایی که در هشت ماه حضور مدیریت جدید سرازیر شده بسیار زیاد هستند اما سعی می‌کنیم با تلاش‌های مستمر هیأت مدیره آنها را مرتفع کنیم. ضمن اینکه هواداران پرشور را در کنار خودمان داریم که نقطه اتکای ما هستند و امیدواریم از این مشکلات به سلامت عبور کنیم.

شکوری در مورد اینکه آیا این جرایم و مطالبات را باشگاه می‌پردازد یا برعهده کارگزار است، گفت: زمانی که این اتفاق افتاد و رأی آمد به کارگزار اعلام کردیم طبق قرارداد موجود باید تمامی جرایم و ضرر و زیان‌های مادی و معنوی وارد شده را پرداخت کند. خود کارگزار هم متقبل شده و مشکلی بابت این موضوع وجود ندارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سه در مورد اینکه تا چند روز آینده باید طلب سوشا مکانی و شایان مصلح نیز پرداخت شود، عنوان کرد: معاونت حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع است و براساس مقررات و قوانین سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم که باشگاه دچار ضرر نشود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت پاداش نایب قهرمانی در آسیا اظهار داشت: این موضوع با توجه به تحریم‌های بانکی و مالی ظالمانه تا امروز محقق نشده، روزی نیست که پیگیر این موضوع نباشیم و از طرق مختلف دنبال آن هستیم. دیپلماسی ورزشی و وزارت امور خارجه را درگیر این  موضوع کردیم ولی مردم باید بدانند این‌ها مشکلات بانکی و تحریمی است. ارگان‌های ما با این موضوع درگیر هستند و فوتبال هم قسمتی از آن است.

وی تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر این پاداش که مبلغ آن هم زیاد است و می‌تواند خیلی از مشکلات ما را حل کند به زودی پرداخت شود. از هواداران که پای کار آمدند و با توجه به کارتی که معرفی کردیم کمک می‌کنند، تشکر می‌کنیم و ریال به ریال پرداختی آن‌ها را روی چشم‌مان می‌گذاریم. امیدواریم این مشکلات هرچه سریع‌تر حل شوند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هفت =

دکمه بازگشت به بالا