اخبار ورزشیفوتبال ایران

شکوری: شرط ثبت قرارداد باشگاه های بدهکار مشخص شد

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت:‌باشگاه ه‌های بدهکار به شرط آنکه یک چک امانتی نزد سازمان لیگ بگذارند می‌توانند نیمی از بازیکنان جدیدشان را ثبت‌ قرارداد کنند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با شبکه سه در مورد الزامات مورد نظر برای تجهیز ورزشگاه‌های لیگ برتری گفت: ۷۰ تا ۸۰ درصد الزامات مورد نظر فدراسیون فوتبال در ورزشگاه‌ها تأمین شده است و در هفته اول مشکل آنچنانی نداریم. فقط بازی شاهین شهرداری بوشهر و سپاهان اصفهان یک روز به تعویق افتاد تا تجهیزات لازم در این ورزشگاه نیز نصب شود.

وی در مورد اینکه تعویق یک مسابقه در هفته اول لیگ هم نشانه خوبی است که فدراسیون بر روی حرفش ایستاده و هم نشانه بدی، گفت: سیاست فدراسیون فوتبال حفظ امنیت مالی و جانی مردم و هواداران فوتبال است و این رویکردی است که رئیس محترم فدراسیون آقای تاج و فدراسیون فوتبال در پیش گرفته‌اند و حفظ امنیت جانی و مالی بسیار مهم است. اینکه گیت‌ها در ورزشگاه‌ها نصب شود، صندلی‌ها شماره‌دار شوند و فقط در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و امام رضا (ع) مشهد هنوز گیت‌گذاری انجام نشده که امیدوارم این مسائل هم در هفته دوم نهایی شود تا سپاهان و شهرخودرو در هفته دوم به راحتی میزبان باشند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اگر ورزشگاهی آماده نشود چه خواهد شد، گفت: تیم‌هایی که ورزشگاه‌شان آماده مسابقه نشود مجبور خواهند بود در شهر و استان همجوار و بدون حضور تماشاگران به میدان بروند. بنابراین در شهر و استان همجوار نیازی به الزامات امنیتی و ایمنی نیست زیرا مسابقه بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. ما می‌خواهیم تماشاگران با خیالی آسوده به ورزشگاه بروند و از نظر مالی و جانی هم در امنیت باشند.

شکوری در مورد اینکه فقط ۲۶ هزار بلیت برای بازی افتتاحیه فروخته شده و علت آن چیست، گفت:طبقه دوم ورزشگاه هنوز آماده نشده و گیت‌های موردنظر نصب نشده است. به همین دلیل تماشاگران در این بازی فقط در طبقه اول مستقر خواهند شد.

وی در مورد اینکه فدراسیون گفته بود باشگاه‌های بدهکار حق ثبت قرارداد بازیکنان جدید را ندارند و آیا این مسئله اجرایی شده یا نه، گفت: باشگاه‌های ما بدهی مالی دارند و یک ساعت پیش هم جلسه بسیار مهمی در دفتر ریاست فدراسیون فوتبال و با حضور مسئولان لیگ برگزار شد و تصمیم خوبی هم در مورد باشگاه‌های بدهکار گرفته شد مبنی براینکه باشگاه‌های بدهکار چکی را به طور امانت در اختیار سازمان لیگ بگذارند و براین اساس ۵۰ درصد از بازیکنان جدید خود را ثبت قرارداد کنند این چک خودش ضمانت برای باشگاه‌های بدهکار است. به طور مثال اگر باشگاه بدهکاری چک را بگذارد فقط می‌تواند چهار بازیکن از هشت بازیکن جدید خود را ثبت قرارداد کند.

وی در مورد اینکه باشگاه پارس جنوبی در همین هفته اول با مشکلات مالی مواجه بود، گفت: باید الزامات فیفا و AFC رعایت شود و تیم ها به تعهدات مالی‌شان پایبند باشند فکر می‌کنم جامعه فوتبال از این اتفاق حمایت کند و پرداخت تعهدات در دنیای فوتبال امری طبیعی است.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا