اخبار ورزشیفوتبال ایران

شکوری: رادو قراردادش را فسخ نمی‌کرد

معاون باشگاه پرسپولیس درباره بدهی‌اش به این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، ابراهیم شکوری معاون سابق باشگاه پرسپولیس درخصوص پولی که او به رادوشویچ پرداخت کرده و اینکه اصل ماجرای بدهی او چیست اظهار داشت: در بحث تنخواهی که در اختیار من بود باید بگویم که ما ۲۳ روز همراه با ۴۸ نفر در هند بودیم اما هزینه‌هایی داشتیم و البته پرداختی هم به رادو انجام دادیم. البته من امشب آقای درویش را دیدم و با او به زودی نشستی برگزار خواهم کرد تا همه چیز مشخص شود. اگر من صحبتی کردم مطمئن باشید که با اسناد و مدارک است که در اختیار امور مالی باشگاه قرار خواهم داد اما گاهی این امکان وجود دارد که اسناد گم شود! قرار شد در اولین فرصت نشستی انجام دهیم تا باشگاه هم اتوماسیون اداری را چک کند. من هم اگر اسناد داشته باشم در اختیار دوستان قرار می‌دهم تا حقی از پرسپولیس ضایع نشود.

وی در خصوص مبلغ ۷۹۲ میلیون تومانی که او به باشگاه بدهکار شده است گفت: این مبلغ روی کدال آمده اما من قسمتی از این پول را به رادوشویچ پرداخت کردم. رادو هم این مبلغ را قبول دارد. این مبلغ برای بهمن سال ۱۳۹۹ است. قرار است با دوستان جلسه داشته باشیم تا این موضوع را حل و فصل کنیم.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قبول دارید بخشی از مشکلات رادوشویچ در زمان حضور شما و جعفر سمیعی در پرسپولیس به وجود آمده افزود: اگر بخواهیم صورت مسئله را پاک کنیم حرف شما درست است اما مسئله اصلی قراردادی است که با این بازیکن بسته شده است. ما آن زمان به بازیکنان خودمان ۱۰ درصد پول می‌دادیم. شاید ۱۰ درصد بازیکنانی مثل سیدجلال و عالیشاه ۲۰۰ میلیون می‌شد اما ۱۰ درصد رادوشویچ به طور مثال یک میلیارد تومان می‌شد! در دوره ما و با مدیریت سمیعی رادو برگشت و مشکلی از این بابت وجود نداشت. تا روزی که من در باشگاه بودم تعهدات ما به او انجام شد. من حتی با رادو دوست شدم و با هم عکس یادگاری گرفتیم. من بازیکن بودم و می‌دانم که بازیکنی که سنش بالا می‌رود و به او بازی کمتر می رسد این امکان وجود دارد که برود و پولش را بخواهد! به هر حال این قراردادی است که بسته شده اما اینکه الان بگوییم چه کسی مقصر است دردی را دوا نمی‌کند. ما باید قراردادهایی ببندیم که بتوانیم از آن دفاع کنیم.

شکوری درباره اینکه آیا راه حلی وجود داشت که با رادو توافق کنید ادامه داد: قراردادی که بسته شده بود تقریباً قرارداد ۴ ساله بود. هیچ بازیکن عاقلی از قرارداد یک میلیون یورویی نمی‌گذرد تا قراردادش را فسخ کند. ما به صورت شفاهی پیشنهادهایی به رادودادیم اما از نظر من غیرمنطقی است که قراردادی امضا شود اما آن را فسخ کنیم. بحث ما بحث قراردادی است که بسته شد. بازیکن مسیر خودش را می‌رود و باشگاه‌های ما باید قراردادهای حرفه‌ای ببندند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =

دکمه بازگشت به بالا