اخبار ورزشیفوتبال ایران

شکوری: انداختن تقصیر‌ها به گردن نهادهای خارجی فرار رو به جلو است/ نمی‌دانم چرا جریمه شدیم

معاون اجرایی پرسپولیس گفت: انداختن تقصیرها به گردن نهادهای خارجی به نوعی فرار رو به جلو است.

به گزارش پیشرو ورزش، ابراهیم شکوری پس از پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر درمورد عملکرد سرخ‌پوشان در سالی که گذشت، اظهار داشت: خوشحالم که آخرین بازی امسال را با برد پشت سر گذاشتیم و صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر ماندیم. از تماشاگران، بازیکنان و اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم که یک سال پرفشار را تحمل کردند. خدا را شکر می‌کنم که در انتهای سال هم صدرنشین ماندیم.

وی ادامه داد: سال بسیار سختی بودف اما در سالی که گذشت عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم در سال جدید هم بتوانیم همین شرایط را حفظ کنیم و با قدرت ادامه دهیم. امروز تولد یحیی گل‌محمدی هم بود و بازیکنان کادوی خوبی به وی دادند. ضمن اینکه باید از اصحاب رسانه هم تشکر کنم که در سال گذشته در سرما و گرما کنار ما بودند. امیدوارم در سال جدید هم نتایج خوبی بگیریم، چون ما در ۴ جام مدعی هستیم. ان شالله تکلیف سوپر جام هم زودتر مشخص شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم.

معاون اجرایی پرسپولیس  درخصوص گرفتن میزبانی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از ایران، گفت: با توجه به اینکه من در فدراسیون فوتبال هم حضور داشتم باید تاکید کنم که ما برای آقایی در آسیا باید زیرساخت‌های خود را درست کنیم. اینکه بخواهیم تمام تقصرها را به گردن نهادهای خارجی بیاندازیم فرار رو به جلو است. کشورهایی همچون هند و میانماز و … به سرعت در حال پیشرفت هستند. ضمن اینکه ما هم نباید بهانه‌ای به دست مسئولان بدهیم تا میزبانی‌ها را از ما بگیرند.

شکوری ادامه داد: ما می‌توانستیم میزبان حریفان باشیم، چون ورزشگاه آزادی را داریم که خیلی از کشورها آرزوی داشتن آن را دارند. ضمن اینکه ما امکانات و تجهیزات خوبی هم در اختیار داریم، اما شرایط سخت تحریمی، حق پخش و تبلغیات محیطی موجب شد تا میزبانی را از ما بگیرند. امیدوارم در سال‌های آینده خودمان را قوی تر کنیم که میزبانی‌ها را هم به ما بدهند.

وی درخصوص آخرین شرایط تبلغیات محیطی، تصریح کرد: چندین بار حرف زدیم و نامه‌نگاری کردیم، اما به ما گفتند که باتوجه به اینکه ۴ دوره قهرمانی لیگ شده‌ایم و پرهوادارترین تیم ایران هستیم و بازی‌های ما بیننده زیادی دارد حدود ۷-۸ میلیارد بدهی داشتیم. حالا اینکه بدهی‌ها چه چیزی است شامل همین ۵ میلیون تومانی می‌شود که ما را به بهانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی جریمه کردند.

معاون اجرایی پرسپولیس عنوان کرد: سازمان لیگ پروتکلی را تهیه کرده است که مسئولان و میهمانان تیم میزبان می‌تواند با ۶ کارت وارد ورزشگاه شود و ما هم فقط از همان ۶ کارت استفاده کردیم، حالا اینکه چطور ۵ میلیون جریمه شدیم را واقعاً نمی دانم. حتماً این موضوع را بررسی و شکایت خواهیم کرد. خود من هم با کارت وارد می‌شوم، اما نمی‌دانم چطور جریمه شدیم. ما مستنداتی داریم که در بازی‌هایی که حتی میزبان بودیم، تیم میهمان نفرات زیادی را در بخش جایگاه ویژه داشت که امیدوارم این موضوع هم زودتر حل شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا