اخبار ورزشیفوتبال ایران

شکست تیم ملی فوتبال امید مقابل گل گهر

تیم ملی فوتبال امید کشورمان در سومین بازی دوستانه خود مقابل حریفان لیگ برتری مغلوب شد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت ۲۰ امشب در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد‌.

امیر علی صادقی در دقیقه ۵۲ تک گل تیم امید را به ثمر رساند و در سوی مقابل هم مرتضی تبریزی(۲۹) و سعید صادقی(۴۸) گل های تیم سیرجانی را به ثمر رساندند.

این دیدار در حضور حمید سجادی (وزیر ورزش و جوانان ) محمد پولادگر (معاون قهرمانی وزارت ورزش) حمید استیلی (سرپرست تیم ملی فوتبال) دراگان اسکوچیچ(سرمربی تیم ملی) اعضای تیم فوتبال نفت نفره و پیشکوستانی چون هادی شکوری و هادی مهدوی کیا برگزار شد.

شاگردان مهدوی کیا که از ابتدای سال ۱۴۰۱ نساجی را ۵ بر دو و پرسپولیس را ۳ بر یک شکست داده بودند در سومین دیدار تدارکاتی خود مقابل گل گهر نتوانستد از سد تیم لیگ برتری بگذرند.

اسکوچیچ قبل از اتمام بازی ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

شاگردان مهدوی کیا خود را برای تقابل با ازبکستان، قطر و ترکمنستان در رقابت های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا آماده می کنند. این مسابقات از ۱۱ تا ۲۹ خرداد برگزار می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا