اخبار ورزشیفوتبال جهان

شوک به رئال/درخواست امباپه مادریدی‌ها را غافلگیر کرد

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن با درخواستی عجیب مدیران باشگاه رئال مادرید را غافلگیر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن از تابستان گذشته گزینه اصلی رئال مادرید برای تقویت خط حمله اش به شمار می آید.

فلورنتیو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید تابستان گذشته تا یک قدمی امضای قرارداد با امباپه به پیش رفت و حتی حاضر شد برای یک سال قرارداد باقی مانده این بازیکن ۲۰۰ میلیون یورو به پاریس پرداخت کند ولی با مخالفت ناصر الخلیفی قطری مواجه شد.

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا امروز در گزارشی از ابعاد جدید مذاکره رئال مادرید با امباپه خبر داد که نشان می دهد پروژه بزرگ رئال در تابستان به بن بست نزدیک می شود.

کیلیان امباپه چون تابستان پیش رو قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان می رسد به عنوان بازیکن آزاد می تواند راهی رئال مادرید شود. اما این ستاره به خاطر اینکه رایگان راهی مادرید می شود درخواست ۱۰۰ میلیون یورو بیشتر از توافق گذشته شان انجام داد.

مدیران باشگاه رئال مادرید از درخواست امباپه غافلگیر شدند و بلافاصله درخواست این ستاره پاری سن ژرمن را به دریافت ۱۰۰ میلیون یورو بیشتر رد کردند.

به نظر می رسد با این درخواست امباپه و نپذیرفتن رئالی ها پروژه بزرگ مادریدی ها در تابستان به مشکل خورده است و بیش از پیش احتمال تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن جدی شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا