اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شد

مدیران باشگاه پرسپولیس، رئیس هیات مدیره این باشگاه را معرفی کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز تشکیل جلسه داد که در جریان آن به اتفاق آرا حسین شهریاری را به عنوان رئیس هیات مدیره برگزید.

رضا درویش، مدیرعامل نیز کماکان به عنوان نایب رئیس هیات مدیره، فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

همچنین با نظر اعضای هیات مدیره، مصطفی لشگری به عنوان دبیر هیات مدیره انتخاب شد.

در جلسه امروز، مسائل مالی و حقوقی باشگاه و گزارش‌های مربوط به آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. اعضاء همچنین درباره شرایط تیم و فشارهای بیرونی هم‌فکری و تبادل نظر داشتند.

از موضوعات مهم در دستور جلسه امروز، بررسی وضعیت تیم‌های پایه بود که در جریان آن محسن خلیلی، مدیر تیم‌های پایه، با حضور در بخشی از جلسه، گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته، وضعیت تیم‌های پایه و مسایل و نیازهای پیش رو را ارائه کرد.

همچنین امیر هوشنگ پناهی که سابقه فعالیت در باشگاه پرسپولیس به عنوان مشاور‌ و رئیس حوزه مدیرعامل را برعهده داشته است، طی حکمی از سوی رضا درویش، به عنوان سرپرست معاونت اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه ورزشی و فرهنگی پرسپولیس منصوب شد.
مدیر مالی باشگاه سایپا، رئیس بازاریابی و تبلیغات باشگاه سایپا و رئیس حسابداری فروش شرکت خدمات فنی رنا از جمله سوابق پناهی بوده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا