اخبار ورزشیفوتبال ایران

شنبه، جلسه تصمیم‌گیری درباره کارت اسماعیلی

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: صبح شنبه قرار است صحبت‌های آقایان ممبینی و داور بازی قبل را گوش کنیم و در مورد کارت زرد اسماعیلی جمع بندی کنیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، اسماعیل حسن‌زاده در خصوص اینکه برای دربی ۹۰  چه رفتارهایی از دو تیم سر بزند باعث می‌شود شما بازیکنان را تشویق کنید گفت: در آئین نامه قبلی چنین قانونی وجود داشت ولی در آئین نامه جدید عنصر تشویق در هیچکدام از قوانین وجود ندارد.سال گذشته البته حدود ۶ مورد در لیگ برتر رخ داد و در واقع در آرا می‌نوشتیم که سازمان لیگ از هواداران تیم ها تقدیر کند و مثلا ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان برای کانون هواداران تیم ها پاداش تعیین کند.

وی افزود: اگر ما جلوه های خوبی در روی سکوها یا درون زمین مثل کاپیتان و …دیدم من قول می‌دهم که تمام توانم را خرج کنم تا سازمان لیگ را مجاب کنیم که تشویق خوبی از آنها داشته باشند.برخی از عوامل می‌توانند با یک مصاحبه سکوها را آرام یا ملتهب کنند.

حسن زاده در خصوص کارت زرد فرشید اسماعیلی و اینکه آیا باشگاه استقلال در این مورد اعتراضی کرده است یا خیر گفت: یک نامه ای در تاریخ ۲۵ همین ماه نوشته شده و در تاریخ ۲۶ شهریور وارد سیستم اداری فدراسیون می‌شود. نامه خیلی کوتاه بود و البته دوستان ما در باشگاه استقلال به جای ماده ۴۹ به ماده ۴۸ اشاره و اعتراض کردند. اگر این به عنوان شکایت مطرح می‌شد دبیر کل این نامه را به ما می‌داد ولی چون نامه به کمیته انضباطی نوشته نشده و به کمیته داوران ارسال شده دبیر کل نامه را به کمیته داوران ارجاع داده است.

وی در خصوص اینکه آیا کمیته داوران به این موضوع ورود کرده است یا خیر گفت:نامه ای که فتحی نوشته این است که خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به حذف کارت اسماعیلی اقدام شود.وقتی دبیر کل این نامه را می‌بیند به کمیته داوران ارسال می‌کند و درست موضوع هم همین است.باید یا داور، یا دپارتمان داوری یا کمیته داوران در این مورد ورود کنند. در ماجرای  پژمان نوری،میثم حسینی یا طارمی آقای عسگری در آن زمان حضور داشتند و پای نامه‌ها را امضا کرده و نظر دادند. در واقع ماده انضباطی ما به صراحت گفته این تصمیم اشتباه صرفا اگر درباره هویت شخص باشد کمیته انضباطی می‌تواند کارت را برگرداند. فردا صبح قرار است صحبت‌های آقایان ممبینی و بقیه را گوش کنیم و در مورد این موضوع جمع بندی کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: اگر صراحت در صحبت‌های داور و یا رئیس کمیته داوران وجود داشته باشد ما می‌توانیم این کار را انجام بدهیم ولی تاکید می‌کنم این موضوع به صحبت‌ و اظهارات داور بازی و کمیته داوران بر می‌گردد. به هر حال هر اقدام رکن قضایی در این مورد شروعش با داور و یا کمیته داوران است.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا