اخبار ورزشیفوتبال ایران

شمس: ریاست بر فدراسیون فوتبال سخت خواهد بود/ ایران کشور امنی است

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: با این اوضاعی که فدراسیون با میلیاردها تومان بدهی دارد، هر کسی که ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد، کار سختی در پیش دارد.

به گزارش پیشرو اسپرت، حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که قرار است ۲۵ اسفند نسبت به انتخاب ریاست فدراسیون تصمیم‌گیری کند، اظهار داشت: بسیار خبر خوبی بود؛ برای اینکه تکلیف فدراسیون زودتر مشخص شود. البته اگر وحدت در این انتخابات نباشد، دچار مشکل می‌شویم. منفکر می‌کنم از همین الان باید همگی به یک اجماع برسیم؛ وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کسانی که در مجمع حق رأی دارند.

وی گفت: فردی که باید انتخاب شود این خصوصیات را داشته باشد برای فدراسیون ما خوب است. ۱- جوان بودن ۲- تحصیلات عالیه ۳- دانستن زبان انگلیسی که بدون مترجم در جلسات خارج از کشور شرکت کند ۴- مورد حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باشد ۶ – مورد وثوق مجمع باشد.

عضو کمیته فنی فوتسال افزود: می‌توانیم کسی که این خصوصیات را داشته باشد، از خارج از فدراسیون باشد. با این اوضاعی که فدراسیون با میلیاردها تومان بدهی دارد، هر کسی که ریاست این فدراسیون را برعهده بگیرد، کار سختی در پیش دارد. اکنون هم که ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی، مدعی گرفتن مطالباتش در فیفا شده، باید حدود ۸ میلیون یورو که معادل ۱۰۰ میلیارد تومان است را به وی پرداخت کنیم.

شمس خاطر نشان ساخت: در صورتی که مربی جدیدی برای تیم ملی بخواهیم، همین مشکلات وجود دارد. ما باید کسی را به عنوان ریاست فدراسیون انتخاب کنیم که خودش اقتصادی باشد و بتواند با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به فدراسیون پول تزریق کند و بدهی را به صفر برساند. تا از این بدهی‌ها خلاص نشویم، این فدراسیون همیشه دچار مشکلات است و حتماً باید نسبت به انتخاب فرد مورد نظر به یک اجماع برسیم. اگر کسی بخواهد کاندیدا شود باید حمایت این دو نهاد و اعضای مجمع را داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد تیم‌های باشگاهی که AFC اعلام کرده به دلیل ناامنی در ایران باید بازیهای خود را در کشور ثالث برگزار کنند، گفت: فکر نکنم گفته آنها درست باشد که در ایران ناامنی است. تحت تأثیر رسانه‌های خارجی قرار گرفته‌ اند. وقتی می‌بینند این رسانه‌ها دائم شلوغ‌کاری کرده و جوسازی را علیه ایران برجسته کرده‌اند، تحت تأثیر قرار می‌گیرند و اینگونه تصمیمات فوری می‌گیرند.

وی ادامه داد: ما باید توسط افراد ذی‌نفوذی که داریم و با نامه نگاری‌های خود این موضوع را برای آنها شرح دهیم که ایران از هرجای دنیا امنیتش بیشتر است. این موضوع را خیلی راحت می‌توان از طریق آدم‌های مورد وثوق AFC حل کرد. فکر می‌کنم اگر چند نفر حضوری برای مذاکره به AFC سفر کنند و ماجرای شیطنت رسانه‌های خارجی را با دلیل و مدرک بیان کنند، قبول می‌کنند و مشکل حل می شود.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا