اخبار ورزشیفوتبال ایران

شمسایی: عنوان آقای گلی جهان را برای کشورم باز می گردانم

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: ۱۰ سال آقای گل فوتسال جهان بودم و به یکباره این عنوان توسط یک برزیلی از من گرفته شد در اینجا به مردم قول می دهم این عنوان را به ایران بازمی گردانم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال امشب  با حضور در برنامه عصر جدید که امشب از شبکه سه صداوسیما  پخش شد برای اولین بار از ناگفته های خود در مورد  حضور و فعالیتش در فوتسال از ابتدا تاکنون گفت: ضمن تشکر از دعوت برنامه عصر جدید، من در زندگی‌ام لحظات سخت و شیرینی داشته‌ام. یادم است زمانی که  ۱۶ تا ۱۷ سال داشتم وزنم حدودا  ۱۱۰ کیلو بود و پزشکان به من گفتند با توجه به وزن سنگینی که دارید فعالیتهای ورزشی برای شما سخت است.

وی گفت: در آن زمان وضعیت مالی خوبی داشتم و یادم است که قلکی داشتم در آن سکه‌های ۲۵ تومانی که تازه به بازار آمده بود را پس‌انداز می‌کردم که به دلیل همین ورشکستگی به سراغ قلکم  رفتم و آن را شکستم وچند روز خود را با آن گذراندم.

کاپیتان سابق تیم ملی گفت: در آن زمان برادرم امیر شمسایی بازیکن تیم ملی فوتسال بود و با توجه بهورشکستگی که داشتم پدرم به امیر گفت یک کاری برای برادرت انجام بده و آن را با خودت به فوتسال ببر. وقتی که مهدی ابطحی و مدیرعامل باشگاه من را با وزن ۱۱۰ کیلو دیدند به امیر گفتند که برادرت (وحید)  به درد وزنه‌برداری می‌خورد البته من را چند دقیقه در زمین بازی دادند و همان ابتدا متوجه شدند که توانایی بالایی  در فوتسال می توانم داشته باشم .

شمسایی گفت: در سال ۷۸ من در ۴۰ روز وزن خودم را  از ۱۱۰ کیلو به ۸۰کیلوگرم رساندم البته از آن زمان تاکنون لب به برنج و حبوبات نزده‌ام و روزی شش ساعت هم تمرین می‌کنم. در اولین بازی لیگ توانستم سه گل بزنم و بعد از این بود که شمس سرمربی تیم ملی من را به تیم ملی فوتسال دعوت کرد. البته در همین جا بگویم زندگی‌ام را مدیون شمس، ابطحی و برادرم هستم. بعد از حضور  موفقی که در اولین بازی ملی آسیایی که داشتم  توانستم در مدت شش ماه  آقای گل مسابقات و بهترین بازیکن آسیا شوم.  باز هم تکرار می کنم  من لحظات سختی داشتم و این صبری بود که خدا به من داد و با لطف او توانستم با همت خودم موفق شوم.

وی افزود: من در هشت دوره بازی‌های آسیایی  بهترین بازیکن آسیا شدم و بعد از کسب این عناوین توانستم در لیگ ایتالیا حضور پیدا کنم. که در آنجا هم موفق بودم  آقایان من را در اوج خوب بودن و بهترین بازیکن قاره به یکباره  از تیم ملی کنار گذاشتند. این موضوع باعث شد که سخت‌ترین دوران زندگی‌ام را تجربه کنم.

شمسایی در پایان گفت: از سال ۲۰۰۷  به مدت ۱۰ سال من آقای گلی جهان را داشتم و افتخاری بود که برای کشورم بدست آوردم. سال ۹۶ بود بعد از ۱۰ سال  یکباره یک برزیلی توانست رکورد من را بزند. من امروز در اینجا با قاطعیت می‌گویم من عنوان آقای گلی خود را نه برای خودم بلکه برای کشورم بار دیگر پس بگیریم.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا