اخبار ورزشیفوتبال ایران

شمسایی: تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان سربلندی نام ایران است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: شرایط همه بازیکنان تیم ملی خوب است و تلاش کادر فنی و بازیکنان سربلندی نام ایران عزیز است.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از فارس تیم ملی فوتبال ایران که جهت بازیهای مقدماتی جام ملتهای آسیا اعزام شده با تیمهای مالدیو قرقیزستان و ترکمنستان همگروه است.

تیم ملی کشورمان در اولین بازی خود روز ۲۱ فروردین به مصاف مالدیو می رود.

وحید شمسایی در گفت گو با این خبرگزاری در مورد شرایط میزبانی کشور قرقیزستان اظهار داشت:، شب گذشته از مسیر دبی اواخر نیمه شب. به قرقیزستان رسیدیم که در ابتدا از سوی اعضای سفارت جمهوری اسلامی که در فرودگاه حاصر بودند مورد استقبال قرار گرفتیم.

وی گفت: شب گذشته به دلیل خستگی زیاد در ابتدی ورود به هتل محل اقامت بازیکنان آزمایش تست کورنا دادند و ما منتطر جواب تست هستیم تا اماده برنامه های خود شویم

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به شرایط میزبانی کشور قرقیزستان گفت: خدارا شکر همه چیز و شرایط میزبانی و هتل محل اسکان خوب است و مشکل خاصی نداریم و انشالله امشب ساعت ۷ اولین تمرین خود را برگزار می کنیم.

وی در ادامه در مورد شرایط بازیکنان تیم ملی افرود : شرایط همه بازیکنان خوب است و مشکلی نیست تمام تیمهای حاضر در این مسابقات هم حضور دارند انشالله اماده می شویم برای اولین بازی با کشور مالدیو مطمعن باشید تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان تیم ملی سربلندی نام ایران عزیز است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − نه =

دکمه بازگشت به بالا