اخبار ورزشیفوتبال ایران

شمسایی: بازی پاراگوئه با نظر کادرفنی ایران و آرژانتین لغو شد/ لیگ یک هفته دیرتر آغاز می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به احتمال همگروهی آرژانتین در بازی‌های کوپا آمریکا بازی با پاروگوئه لغو شد.
به گزارش پیشرو ورزش، وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: طبق برنامه ریزی که با کادر فنی و فدراسیون فوتبال و اصولی رئیس کمیته فوتسال داشتیم، کارها به خوبی در حال اجرا است.

وی گفت: در حال حاضر منتظریم که آرژانتین دعوت نامه خود را به فدراسیون ارسال کند و بر اساس آن اولین اردوی خود را جهت حضور در تورنمنت دو جانبه با تیم ملی آن کشور در تاریخ ۱۵ و ۱۷ تیر برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: قرار بود که در آرژانتین با پاروگوئه هم دو بازی داشته باشیم که سرمربی تیم ملی این کشور با دلایل قانع کننده‌ای با توجه با بازی‌های کوپا آمریکا که امکان دارد با تیم ملی پاروگوئه همگروه شوند اعلام کردند که فقط دو بازی با ایران داشته باشند و به همین دلیل آن مسابقه لغو شد. هزینه سفر به آرژانتین تا ۲۵ نفر بر عهده فدراسیون این کشور است و ما مشکلی در رابطه با هزینه نداریم.

شمسایی همچنین در مورد شروع لیگ برتر گفت: با توجه به برگزاری دو دیدار تیم ملی در ۱۵ و ۱۷ تیر ماه با آرژانتین با جابری رئیس سازمان لیگ هماهنگ کردیم که لیگ یک هفته دیرتر آغاز شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =

دکمه بازگشت به بالا