اخبار ورزشیفوتبال ایران

شفر: فعلا لیگ مهم نیست؛ به الهلال فکر می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر لیگ مهم نیست؛ ما فعلا بازی با الهلال را پیش‌ رو داریم و سپس با پدیده بازی می‌کنیم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، وینفر شفر در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال، گفت: ما سه بار الهلال را شکست دادیم. امیدوارم در مسابقه بعدی هم برنده شویم. الهلال تحت فشار است و فینال جام عربی را واگذار کردند.

وی افزود: امیدوارم با تمام توان در دیدار بعدی به میدان برویم و بتوانیم نتیجه لازم را بگیرم.

سرمربی استقلال در رابطه با اینکه آیا تیمش می‌تواند در دیدار بعدی مقابل الهلال نتیجه لازم را کسب کند،‌عنوان کرد: بله، نسبت به کسب نتیجه در این مسابقه امیدوار هستیم. الهلال تیم قدرتمندی است و ما هم به نظم تاکتیکی خوب و قدرت مناسب برای موفقیت در این دیدار نیاز داریم. به ابوظبی می‌رویم و دو جلسه در آنجا تمرین می‌کنیم می‌خواهیم بهترین تاکتیک را در این بازی اتخاذ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که او درخواست بازگشت فرشید باقری را داده عنوان کرد: علی کریمی کمی سرماخورده است و در این پست فقط یک بازیکن داریم و از سوی دیگر باقری هم بیرون است. بهتر است تصمیم نهایی را در پایان فصل بگیرم. الان به باقری نیاز داریم و نمی‌توانیم تیم‌مان را ضعیف کنیم. من او را جریمه کرده‌ام و باشگاه هم می‌تواند در پایان فصل تصمیم نهایی را در مورد او بگیرد.

وی در رابطه با وضعیت ووریا غفوری عنوان کرد:‌غفوری طی دو روز گذشته زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرده است و امروز یک مقدار خسته بود تمرینات ویژه‌ای را با او برگزار می‌کنیم و دوشنبه آخرین تمرین تیم است و همه چیز مشخص می‌شود.

شفر در مورد رقابت استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: در حال حاضر لیگ مهم نیست ما فعلا بازی با الهلال را پیش‌رو داریم و سپس با پدیده بازی می‌کنیم. ما بعد از دیدار مقابل الهلال در ابوظبی ریکاوری می‌کنیم فعلا فکرمان روی دیدار با الهلال است و سپس به لیگ می‌پردازیم شما دیدید بعد از دربی چقدر رسانه‌ها شانس ما را کم می‌دانستند ولی ما برگشتیم و مهم این است که تیم‌مان چنین شخصیتی دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا