اخبار ورزشیسایر اخبار

شعبانی‌بهار: امیدوارم عبادی ورزشکارانی مانند خودش را تربیت کند/ پول باشد، کامپوند اعزام می‌شود

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: اسماعیل عبادی از ورزشکاران موفق ما بوده که امیدوارم در زمان مربیگری ورزشکارانی مانند خودش را تربیت کند.

به گزارش پیشرو اسپرت، غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مسائل این روزهای تیراندازی با کمان، اعزام کمانداران به تایلند، شرایط ملی‌پوشان برای کسب سهمیه المپیک و انتخاب اسماعیل عبادی به عنوان مربی کامپوند صحبت‌هایی را مطرح کرده که در زیر می‌خوانید:

فارس: چطور شد اسماعیل عبادی را به عنوان مربی کامپوند انتخاب کردید؟

عبادی معرف جامعه ورزش و از موفق‌ترین ورزشکاران ما است، او در بازی‌های آسیایی قهرمان شد و کسی نتوانست حتی خودش رکورد او را در جاکارتا بشکند. عبادی چهره قابل قبولی است. او بارها گفته بود تمایلی به ادامه کار قهرمانی ندارد اما در کلاس مربی‌گری شرکت کرده بود. ما از او دعوت کردیم که مربی‌گری را بر عهده بگیرد امیدوارم ورزشکارانی مانند خودش را تربیت کند.

فارس: پس شما با مجید احمدی همکاری نخواهید داشت؟

او یکی از بهترین مربیان و سرمایه‌های ما است اما قراردادش تمام شد به همین دلیل ما از چهره جدیدی استفاده خواهیم کرد. البته احمدی در خانواده تیراندازی با کمان است و ممکن است در آینده از خدمات او استفاده کنیم.

فارس: قرارداد احمدی چند ساله بود؟

یک ساله است اما ما معمولاً هر شش ماه تمدید می‌کنیم. احمدی بعد از یک سال ۳ ماه هم با ما همکاری داشت.

فارس: اواخر اسفند مسابقات آسیایی تایلند را پیش‌رو دارید، آیا کامپوند هم به این مسابقات اعزام می‌شود؟

اعزام ریکرو قطعی است و مقدمات را فراهم کرده‌ایم اما اعزام کامپوند بستگی به شرایط مالی دارد. با این حال مسابقه انتخابی و اردوی را گذاشته‌ایم. منابع مالی تأمین شود این تیم هم اعزام خواهد شد. از اول اسفند ریکرواردوی دو هفته‌ای در قشم برگزار می‌کند، بلافاصله بعد از آن به تایلند اعزام خواهد شد.

فارس: وضعیت مالی چطور است؟

ما نزدیک به ۷۰ درصد از بودجه خود را از وزارت ورزش گرفته‌ایم اما کمیته المپیک علاوه بر صد درصد بودجه کمکی هم به عنوان فدراسیون المپیکی به ما داشته است.

فارس: در خبرها دیدیم که شما پاداشی هم برای کسب سهمیه و مدال در المپیک تعیین کرده‌اید؟

ما ۳۰ میلیون تومان حقوق میلاد وزیری را که برای ستاد بود به او پرداخت کردیم، خودمان هم ۲۵ میلیون تومان به او دادیم اگر جزو تیم اعزامی باشد که احتمال آن خیلی زیاد است بقیه مبالغ را هم پرداخت خواهیم کرد.

فارس: شما این پول را به میلاد وزیری پرداخت کردید اما به نظر می‌رسد کمان او برای مسابقات خیلی به روز نیست؟

این پولی را که پرداخت کردیم پاداش نیست، او می‌توانست یا پول را قبول کند یا کمان را. اگر کمان دارد که هیچ، اگر ندارد این پول را برای کمک دادیم، می‌تواند بخرد. اگر وزیری نیاز داشته باشد ما می‌توانیم ۲۵ میلیون تومان هم بدهیم تا او کمان بخرد. خودش بین کمان و پول، پول را انتخاب کرده بود این یعنی کمان لازم ندارد.

فارس: وضعیت پارالمپیک‌ها چطور است؟

کمانداران ما وضع خوبی دارند، من به اردوی کیش رفتم و جلسه‌ای با آنها داشتم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 10 =

دکمه بازگشت به بالا