اخبار ورزشیسایر اخبار

غلامی و داغلی دوم شدند، مهدیان به رده سوم صعود کرد

در پایان دور چهارم مسابقات رده های سنی زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال جهان، آرین غلامی در رده دوم و آرش داغلی در رده سوم جدول رده بندی رده سنی خود قرار گرفتند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور پنجم مسابقات رده های سنی زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال جهان روز گذشته (شنبه) در کشور هند برگزار شد و نمایندگان ایران برابر رقیبان خود به ۵ پیروزی و یک شکست رسیدند.

در دور پنجم مسابقات آرین غلامی (زیر ۱۸ سال)، طناز ازلی (دختران زیر ۱۸ سال)، وصال حامدی نیا (دختران زیر ۱۸ سال )، آرش داغلی (زیر ۱۶ سال) و آنوشا مهدیان (دختران زیر ۱۶ سال) موفق به کسب پیروزی شدند و پرنیان قمی (دختران زیر ۱۴ سال) نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

بدین ترتیب در پایان دور پنجم مسابقات، آرین غلامی و آرش داغلی در رده دوم و آنوشا مهدیان در رده سوم جدول رده بندی گروه های سنی خود قرار گرفتند.

در مسابقات رده های سنی جهان ۴۶۵ بازیکن از ۶۳ کشور به رقابت با یکدیگر می پردازند. بعد از هند میزبان که ۱۴۵ بازیکن در این رقابت ها دارد، روسیه و آمریکا با ۱۶ و ۱۵ بازیکن، بیشترین نماینده را در مسابقات مذکور دارند. ایران در این مسابقات با ۶ شطرنجباز شرکت کرده است.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا