اخبار ورزشیسایر اخبار

شطرنج‌باز چینى قهرمان شد/ عملکرد درخشان مقصودلو با ۱۳ واحد افزایش ریتینگ

پرهام مقصودلو با کسب ۶٫۵ امتیاز و افزایش ۱۳٫۳ واحد ریتینگ، با عملکردی قابل قبول به کارش در سوپرمسابقات بزرگ سوئیس پایان داد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور یازدهم(پایانی) مسابقات بزرگ سوئیس شب گذشته به پایان رسید و پرهام مقصودلو با ریتینگ ۲۶۶۴ مقابل سوپر استادبزرگ لهستانی رادسلاو ویتاشک با ریتینگ ۲۷۴۸ به تساوی رسید. با این تساوی مجموع امتیازات مقصودلو به ۶٫۵ رسید.

بدین ترتیب پرهام مقصودلو با کسب ۶٫۵ امتیاز از ۱۱ بازی (۳ برد، ۶ تساوی و ۱ شکست) و افزایش ۱۳٫۳ واحد ریتینگ، با عملکردی درخشان به کارش در سوپرمسابقات بزرگ سوئیس پایان داد. مقصودلو در رده بندى پایانى عنوان چهاردهم را بدست آورد.

اما در پایان این رقابت ها عنوان قهرمانى به هائو از چین رسید. او ضمن کسب عنوان قهرمانى جواز حضور در تورنمنت نامزدها را بدست آورد.
پس از هائو ، کاروونا از آمریکا دوم شد و آلکسنکو از روسیه در جایگاه سوم ایستاد.

اسامى بازیکنانی که تا به امروز توانسته اند به تورنمنت نامزدها راه یابند به شرح زیر است:

۱) فابیانو کارووانا
۲) دینگ لیرن
۳) تیمور رجبوف
۴) وان هائو
۵) آنیش گیری
۶و۷) نفرات راه یافته که به فینال مسابقات در جریان گرند پری ۲۰۱۹
۸) یک نفر هم وایلد کارت برگزار کننده است.

این ۸ نفر در مسابقات کاندیداتوری (نامزدها) ۲۰۲۰ که در روسیه برگزار خواهد شد شرکت مى کنند و قهرمان آنها با مگنوس کارلسن بر سر عنوان قهرمانی جهان مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا