اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

شرط مسی برای بارسلونا

اعجوبه آرژانتینی برای بازگشت به بارسلونا دو شرط اساسی گذاشت.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «ناسیونال» اسپانیا خبر داد لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی برای بازگشت به بارسلونا دو شرط اساسی گذاشته تا در صورت موافقت مدیران بارسلونا به نیوکمپ برگردد.

بارسلونا این روزها در تلاش است تا رضایت لالیگا را برای بازگرداندن مسی کسب کند. لالیگا تراز مالی بارسلونا را مشکل این انتقال می داند و بارسلونا باید ۱۰۰ میلیون یورو تراز مالی اش را با فروش بازیکنان کاهش دهد تا بتواند قرارداد مسی را ثبت کند.

از طرفی مسی شرط گذاشته در صورت انتقال به بارسلونا باید تیم در تمام رقابت های اروپایی حضور داشته باشد و همچنین بیشترین دستمزد را در تیم دریافت کند. رابرت لواندوفسکی گران ترین بازیکن بارسلونا است و مسی می خواهد دستمزدش از لواندوفسکی بیشتر باشد.

در صورت موافقت دو شرط مسی از سوی بارسلونا قهرمام جام جهانی می خواهد پیشنهاد نجومی دستمزد سالیانه ۴۰۰ میلیون یورو الهلال عربستان را رد کند و به نیوکمپ برگردد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دو =

دکمه بازگشت به بالا