اخبار ورزشیورزش بانوان

شجاعی: کمیته انضباطی خاطیان را جریمه یا محروم کند تا حساب کار دست‌شان بیاید!

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: در جریان دیدار تیم‌های نفت آبادان و هیرو نمی‌دانم چه کسی مقصر است اما کمیته انضباطی باید جریمه یا محروم کند تا حساب کار دست‌شان بیاید.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در جریان مسابقات لیگ بسکتبال بانوان که روز پنجشنبه برگزار شد، در دیدار تیم‌های نفت آبادان و هیرو درگیری‌های زیادی رخ داد که بازی را به حاشیه کشاند.

در این بازی مربیان هر دو تیم صحبت‌هایی را مطرح کردند و دلایل این درگیری‌ها را توضیح دادند. فدراسیون بسکتبال نیز قرار است روز چهارشنبه با تشکیل کمیته انضباطی به این اتفاقات رسیدگی کند.

فریده شجاعی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: کمیته انضباطی روز چهارشنبه فیلم بازی‌ها را می‌بیند، گزارش ناظر را بررسی و تصمیم‌گیری می‌کند. البته قبول دارم داوری‌ها نسبت به سطح بازی‌ها ضعیف است. با اینکه کلاس‌های ارتقاء داوری گذاشته شده اما آنها در مسابقات برون‌مرزی سوت نزده‌اند و ممکن است قضاوت آنها مربیان را بهم بریزد.

وی افزود: مربیان هم باید خشم خود را کنترل کنند. من هر دو را محکوم می‌کنم. ما باید از نظر فرهنگی مربیان، بازیکنان و داوران را توجیه کنیم. من مطمئن نیستم چه کسی مقصر است اما کمیته انضباطی باید جریمه یا محرومیتی در نظر بگیرد تا حساب کار دستشان بیاید.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه داوری‌ها باید بهتر شود، تصریح کرد: فقط با برگزاری کلاس آموزشی نمی‌توان سطح داوران را ارتقاء داد. آنها باید به مسابقات برون‌مرزی بروند تا تجربه‌شان بیشتر شود. بسکتبال یک بازی سرعتی است و داور باید در لحظه تصمیم بگیرد. این موضوع هم زمان‌بر است و در کوتاه‌مدت جواب نمی‌دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا