اخبار ورزشیفوتبال ایران

شجاعی: بازی با سوریه همیشه سخت بوده

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با سوریه همیشه سخت بوده است ما همیشه مشکلمان عدم هماهنگی است چرا که بعضی تازه مسابقاتشان به اتمام رسیده است.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود شجاعی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل سوریه گفت:  ابتدا عید را تبریک می‌گویم به سعداوی هم تسلیت می‌گویم. بازی با سوریه همیشه سخت بوده است ما همیشه مشکلمان عدم هماهنگی است چرا که بعضی تازه مسابقاتشان به اتمام رسیده است.

وی افزود: عید سعید فطر را خدمت مردم ایران تبریک می‌گویم یکی از مشکلاتی که ما داریم این است که همیشه در هماهنگ شدن با مشکل روبرو می‌شویم و این مساله سخت است. چه در دیدارهای دوستانه و چه در رسمی باید باهوش باشیم. برخی بازیکنان زودتر اضافه شدند و برخی دیرتر. باید آماده باشیم عملکرد خوبی ارائه بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در دوره جدید کار و شرایط همانند دوره قبل خواهد بود یا خیر، گفت: فکر می‌کنم پاسخ دادن به این سوال مشخص است. همیشه در طول این سال‌هایی که من در تیم ملی بودم، همیشه در تلاش بودم که با تمام توانم به تیم کمک کنم و این نظر مربیان بوده است که من چقدر باید به تیم ملی کمک کنم که بتوانم بازی بیشتری داشته باشم و این مسلما تشخیص مربی است.

وی افزود: من برایم افتخار بوده در کنار مربیانی که تاکنون در تیم ملی حضور داشتند و با تمام وجودم کار کردم و الان هم در کنار آقای ویلموتس هستم. اگر ایشان تشخیص بدهند می‌مانم و اگر نخواهند که فردا می‌روم. بستگی به نظر ایشان دارد که من می‌توانم به تیم ملی کمک کنم یا خیر. مطمئنا بهترین‌ها و آنهایی که لایق تیم ملی هستند باید در تیم ملی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا