اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

شانس کم بارسلونا در اروپا

رئال مادرید ۳ برابر بارسلونا شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴-۲۰۲۵ را دارد.
به گزارش پیشرو ورزش، «بارسلونا با هانسی فلیک تنها ۷ درصد شانس قهرمانی در اروپا را دارد»، این گزارش امروز (چهارشنبه) سایت ۹۰ مین درباره شانس کم آبی-اناری‌ها برای قهرمانی در اروپا با سرمربی جدیدشان است.
بارسلونا بعد از بیش از ۴۰ سال دوباره به مکتب مربیگری آلمان برگشته و به هانسی فلیک، سرمربی سابق تیم ملی آلمان میدان داده است.
آخرین قهرمانی با بارسلونا با یک مربی آلمانی به ۴۳ سال پیش برمی گردد.
هانسی فلیک بعد از ۶ گانه تاریخی با بایرن مونیخ و کارنامه درخشانش راهی تیم ملی آلمان شد و جانشین یوآخیم لو شد ولی نتایج بد این مربی روی نیمکت ژرمن‌ها باعث شد تا خیلی زود برکنار شود.
لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا بعد از اختلافات اخیرش با ژاوی تصمیم به برکناری اسطوره باشگاه گرفت و فلیک را به عنوان گزینه در دسترس با شرایط مالی پایین را انتخاب کرد.
بر اساس گزارش نشریه اسپورت، هانسی فلیک با دی ان ای بارسلونا آشنا نیست. این درحالیست که بازیکنان کنونی تیم با تفکر لاماسیا رشد کردند و این کار سرمربی جدید بارسلونا را سخت می‌کند.
سایت ۹۰ مین شانس اول قهرمانی در فصل آینده لیگ قهرمانان را منچستر سیتی می داند که ۲۴ درصد شانس دارد و رئال مدافع عنوان قهرمانی را با ۱۹ درصد شانس دوم قهرمانی می‌داند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 6 =

دکمه بازگشت به بالا