اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

شانس بالای عربستان برای جذب مسی

نشریه مارکا اسپانیا از نزدیک شدن ابرستاره آرژانتینی به عربستان خبر داد.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «مارکا» اسپانیا امروز در گزارشی به آینده لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پرداخت. روز گذشته با اعلام گالتیه سرمربی پاریس جدایی مسی از این تیم قطعی شد.

رسانه مادریدی در گزارش خود نوشت: همه چیز به نفع عربستان است تا لیونل مسی را شکار کند. البته بارسلونا امیدش را از دست نداده و مدیریت باشگاه بدون شک قبل از مذاکره با مسی تصمیمی نخواهد گرفت.

 

تمام امور نشان دهنده این است که مسی در راه عربستان است و مدیریت بارسلونا تا الان نتوانسته رضایت لالیگا را در زمینه تراز مالی کسب کند. هفته آینده تصمیم نهایی مسی گرفته می شود و مشخص می شود قهرمان جام جهانی به کجا خواهد رفت.

الهلال با پیشنهاد عجیب دستمزد سالیانه ۴۰۰ میلیون یورو رضایت خورخه مسی پدر این بازیکن را کسب کرده و خانواده این بازیکن دوست دارند راهی ریاض شوند تا درآمد هنگفتی داشته باشند.

اما از آن طرف مسی دوست دارد بار دیگر برای بارسلونا به میدان برود و یک خداحافظی بزرگ در ورزشگاه نیوکمپ برایش تدارک ببینند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =

دکمه بازگشت به بالا