اخبار ورزشیتوپ و تور

سیل پیشنهادات به ستاره جوان والیبال ایران/ شریفی راهی اروپا می‌شود؟

دریافت کننده ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده با پیشنهادهای مختلفی روبرو شده است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، به گفته رسانه‌های خارجی قرار است مرتضی شریفی، دریافت کننده ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده تیم بورسای ترکیه را ترک کند.

گفته می‌شود ستاره جوان والیبال ایران با پیشنهادهای زیادی از تیم‌های اروپایی روبرو شده است. همچنین شریفی مذاکراتی را با تیم‌های فنرباغچه و زراعت بانک ترکیه هم داشته که هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

شریفی که فصل گذشته بیشترین امتیاز را از سرویس مستقیم در لیگ ترکیه کسب کرد ۳ پیشنهاد از سری آ ایتالیا، ۲ پیشنهاد از پلاس‌لیگای لهستان و ۲ پیشنهاد هم از لیگ فرانسه دارد و باید دید که در نهایت چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

دریافت کننده ملی‌پوش والیبال ایران که عنوان بهترین دریافت کننده مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان را کسب کرده بود و سابقه حضور در تیم ورونای ایتالیا را هم دارد با یک پیشنهاد چشم‌گیر هم از لیگ ایران روبرو شده است.

شریفی در انتظار بودجه‌بندی تیم‌های اروپایی است تا بتواند بر این اساس و بررسی تمام جوانب، بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا