اخبار ورزشیفوتبال ایران

سیدعباسی: مثل بچه سرراهی با ما برخورد کردند

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: مقابل پرسپولیس چه کاری باید انجام می‌دادیم که انجام ندادیم؟

به گزارش پیشرو ورزش، داود سیدعباسی بعد از شکست ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: کدام تیم بابا، ول کن، فوتبال بازی نمی‌کنیم، جنگ نابرابر است. ۵ هفته است تیم ما کشتند، مدام گفتند باید اخراج می‌شد ولی نشد، این پنالتی امروز ما را نگرفتند. شهرخودرو باید می‌باخت امشب؟ این تیم یک روز خوش در این فصل ندیده چرا حقش را نمی‌دهید؟ چرا راحت از کنار این بازیکنان رد می‌شوید. اگر VAR بیاید در فوتبال ایران چه امتیاز‌هایی که ردو بدل نمی شود. مثل یک تیم سرراهی با ما برخورد کرد. از دور همه دیدند پنالتی شده اما نگرفتند.

وی افزود: چهار بازی است که می‌گویند داوری اشتباه کرده قدر تیم‌های شهرستانی را باید بدانید اما ما از اول فصل یک تیم سر راهی بودیم در مورد چه چیزی باید صحبت کنم. مقابل پرسپولیس چه کاری باید انجام می‌دادیم که انجام ندادیم در نیمه اول خیلی خوب نبودیم اما در نیمه دوم دیگر باید چه کاری می‌کردیم. این بازیکنان درصد زیادی از پول‌هایشان را نگرفتند آن هم با وضعیتی که تیم از ابتدای فصل داشت و اتفاقاتی که در تیم شهرخودرو افتاد خدایی آن بالا هست ۶ هفته است که داوری علیه تیم ما بود. هیچکس صدایش در نیامد. مدام می‌گفتند این هفته هم اشتباه شد، هفته پیش هم اشتباه شد؛ دیگر چه بگویم.

سیدعباسی تأکید کرد: نمی‌دانید این بازیکنان با چه وضعیتی بازی می‌کنند. زورمان نمی‌رسد به پرسپولیس هم بابت این برد تبریک می‌گویم مسئولان استانی چه بلاهایی سر این تیم آوردند.

سرمربی شهرخودرو که به شدت عصبانی بود صحبت‌هایش را با فریاد ادامه داد و گفت:‌ بازیکنان من از اول فصل خودشان بودند و خودشان؛ فقط تیم‌های ضعیف و ما بدبخت بیچاره‌ها حرص می‌خوریم مثل تیم سرراهی با ما برخورد کردند کمک داوری بازی به من می‌گوید تقصیر داور بوده است. داور صحنه را ندید اما از همه دیدند که پنالتی بود اگر این پنالتی نبود من دیگر سر فوتبال نمی‌آیم. چهار هفته باید بازیکنان حریف را مقابل ما اخراج می‌کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم شهرخودرو برای تمام تیم‌های شهرستانی درس عبرت شود. در مورد چه صحبت کنم در مورد مسائل فنی چه بگویم. ۴۰ درصد بازیکنان ما اولین بارشان است که در لیگ برتر بازی می‌کنند. خدایا تو هم هوای ما را نداشتی! حق بازیکنان ما را ندادند آن دنیا جواب پس می‌دهند.۶ هفته داوران با اشتباه سهوی علیه ما سوت زدند. دست این بازیکنان را باید بوسید. زورمان نمی‌رسد.

وی افزود: VAR بیاورید و ببینید کدام تیم قهرمان می‌شود. ببینید نتایج چگونه این ور و آن ور می‌شود. مسئولان استانی برای‌شان شهرخودرو درس عبرت باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا