اخبار ورزشیفوتبال ایران

سیدصالحی: مقابل استقلال مانند بازی‌های قبل بدشانسی آوردیم

سرپرست تیم شهرخودرو گفت: درحالی که بازی‌ ما با استقلال می توانست مساوی شود، مانند دیدارهای قبلی بدشانسی آوردیم و در دقایق آخر نتیجه را از دست دادیم.

به گزارش پیشرو ورزش، سید مهدی سیدصالحی پس از شکست یک بر صفر شهرخودرو مقابل استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود. تمام تلاش خود را کردیم. می‌دانستیم با استقلال بازی داریم که برای قهرمانی انگیزه زیادی دارد و ما هم می‌خواستیم از این تیم امتیاز بگیریم. در جایی که بازی‌ می توانست مساوی شود، مانند دیدارهای قبلی بدشانسی آوردیم و در دقایق آخر نتیجه را از دست دادیم.

وی درمورد اعتراض هواداران استقلال به وقت تلف کردن بازیکنان شهرخودرو توضیح داد: وقت تلف نکردیم. قیمت بازیکنان استقلال را مقابل بازیکنان ما بگذارید. نفرات ما واقعا از دل و جان مایه می‌گذارند.

سرپرست شهرخودرو درخصوص سخت شدن کار این تیم برای بقا در لیگ برتر، توضیح داد: سخت نشده است زیرا هنوز چهار بازی داریم. انسان به امید زنده است. بازیکنان ما واقعا باغیرت هستند و با تمام وجود می‌جنگیم. امیدوارم در دیدارهای باقی‌مانده نتایج قابل قبولی بگیریم. مطمئن باشید به عشق هواداران مشهد برای ماندن تیم تمام تلاش خود را می‌کنیم.

سیدصالحی درمورد بدهی باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو، گفت: هنوز این بدهی شان را به ما نداده‌اند. واقعا شرایط فعلی شهرخودرو حساس است. باید پول را به ما تزریق کنند. طبق جلسات مختلف مدیران باشگاه با پرسپولیس به این تیم تخفیف زیادی هم دادند و اگر پرداخت پول عقب و جلو بشود، شهرخودرو باید تصمیم دیگری بگیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا