اخبار ورزشیفوتبال ایران

سیدصالحی: برای نابودی شهرخودرو اتاق فکر تشکیل داده‌اند

سرپرست تیم فوتبال شهرخورو گفت: برای نابودی تیم ما در مشهد اتاق فکر تشکیل داده‌ و برای رقبا سنگ تمام می‌گذارند.

به گزارش پیشرو ورزش، سید مهدی سیدصالحی، درباره تساوی سه بر سه دیدار گل گهر و شهرخودرو در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: در‌ این مسابقه فوتبال بسیار زیبایی ارائه دادیم و بعد گل سوم می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم به ثمر‌ برسانیم.

وی افزود: تاکید کردیم در این چند هفته پایانی لیگ از داوران با تجربه تری استفاده شود، اما می‌بینید باز هم در بازی نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن اشتباه داوری باعث می‌شود تیمی که در کورس رقابت با ما است به راحتی ۳ امتیاز کسب کند، باید در این خصوص نظارت بیشتری صورت بگیرد. واقعا در زمین جانانه می‌جنگیم ولی واقعا همین نکته که ما در شهر خودمان هم غریب هستیم برای اثبات مظلومیت این تیم کافی است.

سرپرست تیم شهرخودرو عنوان کرد: مدام در حال سیاه بازی و عوام فریبی هستند، و دیگر تمام مردم شاهد هستند که این تیم جز خداوند و مدیران باشگاه و کادر فنی و بازیکنان هیچکسی را ندارد. امیدوارم با بقا در لیگ به حقمان برسیم.

سیدصالحی خاطرنشان کرد: تیم ما با نتیجه ۳ بر یک جلو است و داور مربی ما را بدون کوچکترین حرفی اخراج می‌کند! یا کمک داور عنوان می‌کند هندزفری من کار نمی‌کند تا به داور اطلاع بدهم بازیکن شما بیرون است، اما چطور برای اخراج و اخطار نیمکت تیم ما هندزفری اش کار می‌کرد؟ یا فیلم بازی را ببینید داور چهارم ۹۰ دقیقه چشم از نیمکت تیم ما برنداشت! همه این ها را کنار هم بگذارید تا برایتان مسجل شود چه جریانات و اتاق فکرهایی برای ضربه زدن به تیم ما فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: اگر مردم خراسان اتفاقات این فصل را مثل پازل کنار یکدیگر بگذارند، به راحتی متوجه می شوند چه کسانی به این تیم ضربه می‌زنند. آنها دیگر دستشان برای مردم رو شده است و خداوند دقیقا در‌ همین دنیا و قبل از پایان فصل کاری کرد تا چاه کن ها برای این تیم، خودشان به چاه بیفتند.

سرپرست شهر خودرو ادامه داد: مگر می شود یک ورزشگاه که متعلق به شهر مشهد است را به تیم آن شهر ندهند ولی همان ورزشگاه را در اختیار حریف مستقیم این تیم در جدول رقابت ها بگذارند؟ چرا دیگر تیم ها مشهد را برای بازی های خانگی‌شان انتخاب می‌کنند؟ مگر شهر های دیگر قحطی ورزشگاه دارد؟ جواب این سوال واضح است؛ چرا که در‌مشهد از حریفان و‌ رقبای شهر خودرو حمایت می شوند و آنها بدون کوچکترین دغدغه ای بازی های خود را در این شهر برگزار می کنند.

سیدصالحی خاطنشان کرد: ما با این تیم ها در رقابت هستیم. کجای دنیا چنین مواردی را می‌توانید مشاهده کنید که مسئولان یک شهر دایه مهربان‌تر از مادر برای تیم های رقیب بشوند و ورزشگاه و امکانات در اختیار رقبا قرار دهند! از مردم و هواداران می‌خواهم آگاه باشند و آنها حق طبیعی تیم شهرشان را از این آقایان مطالبه کنند. آنها که صحبت از نبود آب معدنی در اردوی شهرخودرو می‌کردند، چرا برای رقبای شهر‌خودرو در‌ مشهد سنگ تمام می‌گذارند؟

وی در خصوص عدم بازی در ورزشگاه امام رضا عنوان کرد: برای بازی مقابل گل گهر در نیم فصل اول مبلغ ۷۰ میلیون تومان را به حساب این ورزشگاه ریختیم. ما به آنها بدهکار نیستیم ولی آقایان عنوان کردند که شورای تامین اجازه بازی تیم شهرخودرو را در ورزشگاه امام رضا نمی دهد. اصحاب رسانه مشهدی کجا هستند که به این ماجرا ورود کنند؟ چرا همه جا عنوان شد که ما بخاطر بدهی به این ورزشگاه اجازه بازی در آن را نداریم؟ مگر می‌شود این ورزشگاه برای تمام تیم ها قابل استفاده باشد ولی برای ما خیر؟

سرپرست تیم شهرخودرو افزود: از اول فصل هرکاری که خواستند با تیم ما کردند. آنها برای ضربه زدن به این تیم اتاق فکر تشکیل می‌دهند و برنامه ریزی می‌کنند. به نظرتان این داوری‌ها و این اتفاقاتی که برای تیم ما رقم می خورد اتفاقی است؟ مسبب تمام این اتفاقات مشخص است چه شخص و اشخاصی هستند. آنها این تیم را نمی‌خواهند و مردم مشهد باید بدانند از خودی ضربه خوردند و می خورند. ای کاش نهادهای مربوطه ورود کنند و با این عاملان فوتبال ستیز در مشهد برخورد شود.

سیدصالحی ادامه داد:‌ همان‌هایی که یک فصل تمام تلاش‌شان را کردند تا تیم شهرخودرو را نابود کنند و حال بدنبال پروژه‌ای عظیم تر رفته اند؛ نابودی فوتبال ملی! آنها ضربه زدن به تیم‌ها را خوب بلدند، از شهر خودرو شروع کردند و با ضربه زدن به تیم ملی ادامه می‌دهند.

وی در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه شهرخودرو خاطرنشان کرد: تا آخرین لحظه خواهیم جنگید و تمام تلاشمان را خواهیم کرد اما بعضی اتفاقات و مواردی که رخ می دهد از حوزه اختیارات ما خارج است. برای مثال چند هفته است رسما به شهر خودرو تغییر نام داده ایم اما هنوز در لیست‌های سازمان لیگ داخل پرانتز پدیده می‌نویسند. ما واقعا دیگر نمی‌دانیم چگونه فریاد بزنیم شهر خودرو هستیم. البته مشخص است این جریانات چرا اتفاق می‌افتد. این مسائل دیگر برای ما عادی شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا