اخبار ورزشیفوتبال جهان

سویا پر رفت و آمدترین باشگاه لالیگا

بررس عملکرد تیم‌های لالیگا در فصل نقل و انتقالات نشان می‌دهد سویا پر رفت و آمدترین تیم لالیگا است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، نقل و انتقالات تابستانی پیش فصل ۲۰۱۹/۲۰ همچنان ادامه دارد و تیم‌های مختلف برای جذب ستاره‌های مورد نظر در حال مذاکره با گزینه‌های خود هستند.

براساس خبر رسانه آس،در این مطلب گزارشی از عملکرد تیم‌های لالیگا در فصل نقل و انتقالات را مشاهده می‌کنید.آماری که نشان می‌دهد سویا با لوپتگی پررفت وآمدترین تیم لالیگا و رئال بتیس با خرید نبیل فقیر یکی از پر هزینه ترین تیم‌ها است.پوست اندازی رئال و باز شدن دست والورده با خرید ستاره‌های جدید یکی از جمله دیگر تحولات پیش فصل نقل و انتقالات لالیگا در فصل ۲۰۱۹/۲۰ به حساب می‌آید

*سویا در لالیگا با حضور لوپتگی برای پوشش ضعف‌های و تقویت تیم فصل پرکاری را در حال سپری کردن است و تاکنون ۱۰ بازیکن به خدمت گرفته که در بین تیم‌های لالیگا در این فصل یک رکورد به حساب می‌آید.

*اتلتیکو لیست خروجی بلند بالایی داشت بعد از فروش گریژمان به بارسا ژائو فلیکس را در ازای ۱۲۶ میلیون یورو به خدمت گرفت و در مجموع ۷ بازیکن جدید به تیم اضافه کرده است.

*ایبار که فصل گذشته سال پر فراز و نشیبی را سپری کرد و در نهایت موفق به ماندن در لالیگا شد، ۶ بازیکن به خدمت گرفته تا در فصل پیش رو دغدغه سقوط نداشته باشد.

*بارسا همچنان مترصد فرصتی مناسب برای ستاره‌های مورد نظر با قیمتی مناسب است و بعد از تصاحب گریژمان مجموعا ۵ بازیکن جدید را به تیم اضافه کرده است.

*دیپورتیو آلاوس که در فصل ۲۰۱۸/۱۹ تا هفته‌های پایانی شانس کسب سهمیه لیگ قهرمان را داشت در نهایت موفق به حضور در لیگ اروپا شد و در فصل آینده باید نماینده ماتادورها در لیگ اروپا باشد.در همین راستا و برای تقویت تیم ۵ بازیکن به آلاوس اضافه شده اند.

*اوساسونا که دوباره به لالیگا بازگشته است ۵ بازیکن به کادر کنونی اضافه کرد تا تیم آماده راهی لالیگای فصل جدید شود.

*رئال بتیس که با خرید نبیل فقیر خون تازه‌ای در تیم خود دمیده است ۵ بازیکن جدید به خدمت گرفته تا شرایط بهتری را به دست آورد.

*رئال مادرید ۴ ستاره نوظهور را در کنار هازارد به مادرید آورده است تا فصل را با امید کسب قهرمانی لالیگا آغاز کند.

*والنسیا یکی از نمایندگان اسپانیا در لیگ قهرمانان است و بی شک با اضافه شدن ۵ ستاره جدید حف‌های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

*رئال سوسیداد که ۲۰ میلیون یور از ترانسفر گریژمان بابت حق رشد و انتقال به بارسا از اتلیتکو دریافت کرد ۳ بازیکن به جمع بازیکنان افزوده و منتظره آغاز لالیگا با تمرکزی بیشتری است.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا