اخبار ورزشیفوتبال ایران

سولدو: نتوانستیم بازیکنان خوبی را در نیم فصل جذب کنیم

سرمربی تیم تراکتور گفت: از همان روز اول به باشگاه گفتم که فصل سختی در پیش داریم. تمام تلاشم را به کار گرفتم که تیم در بهترین شرایط قرار گیرد.

به گزارش پیشرو ورزش، زوونیمیر سولدو سرمربی تیم تراکتور پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: بعد از دو باخت هفته قبل با تمرینات خوبی که داشتیم با بچه‌ها تلاش کردیم که از این وضعیت بیرون بیاییم. پیکان نیمه اول خوب بازی کرد، موقعیت های خوبی داشت ولی دروازه‌بان ما توانست حملات پیکانی‌ها را خنثی کند. اخباری بهترین بازیکن ما بود. بازی در نیمه دوم پایاپای بود چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی در خصوص ادامه همکاری‌اش با تیم تراکتور گفت: از روز اولی که آمدم می‌دانستم تراکتور تماشاگران زیادی دارد و انتظارات زیادی از این تیم دارند. از همان روز اول به باشگاه گفتم که فصل خیلی سختی در پیش داریم. تمام تلاشم را به کار گرفتم که تیم در بهترین شرایط قرار گیرد و بهترین بازی‌ها را انجام دهد. متاسفانه شانس با ما یار نبود، تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم و این نتایج را عوض کنیم.

سرمربی تیم تراکتور در مورد محمدرضا اخباری سنگربان این تیم اذعان داشت: امروز بهترین بازیکن زمین اخباری دروازه‌بان ما بود. همیشه از او انتظار است که در این حد دروازه بانی کند.

سولدو در خصوص شرایط بازیکنان در نیم‌فصل دوم گفت: من تمام تلاشم را کردم که در نیم‌ فصل بازیکنانی را به تیم اضافه کنیم. وقت کمی در نیم‌فصل داشتیم توانستیم کمی از لحاظ بدنی تیم را بالا بیاوریم. پیدا کردن بازیکن خوب سخت است چون در نیم‌فصل تیم‌ها بازیکنان خوب‌شان را نمی‌دهند. تعدادی بازیکن خوب مدنظر داشتیم اما نتوانستیم آنها را به خدمت بگیریم و تیم‌های دیگر آنها را گرفتند. بعد از بازی با صنعت نفت ۶ بازیکن خوب ما کرونا گرفتند و این روی روند تیم ما تأثیر گذاشت. امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود. تلاش من، مدیریت و کادر فنی این است که چند بازیکن با شرایط خوب به خدمت بگیریم.

وی در خصوص وضعیت سعید واسعی خاطرنشان کرد: واسعی را در لیست ۲۰ نفره قرار ندادم، شاید در بازی‌های آینده در لیست ۲۰ نفره قرار بگیرد.

سرمربی تیم تراکتور درباره عدم حضور ۳ بازیکن این تیم که به خاطر مسائل انضباطی همراه این تیم نیامدند، خاطرنشان کرد: آن ها برای بازی انتخاب نشده بودند و مشکل خاصی وجود نداشت. این ۲۰ نفر آماده بودند.

وی درباره اینکه مشکل خاصی از سوی مدیریت برای ادامه همکاری با او نیست، گفت: مشکلی نیست، مدت زیادی است در کار مربیگری هستم. مدیریت هر تصمیمی بگیرد همان است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

دکمه بازگشت به بالا