اخبار ورزشیفوتبال جهان

سوارس: مارتینس ، مهاجمی شگفت انگیز است/هیچکس نمی تواند نیمار را زیر سئوال ببرد

مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا از حضور لاتاورو مارتینس نزد کاتالان ها استقبال می کند.

به گزارش پیشرو اسپرت، بارسلونا از مدت ها قبل مارتینس را از اینترمیلان کاملا زیر نظر گرفته و به جذب این مهاجم بسیار نزدیک شده است.

البته برخی رسانه های اسپانیایی گزارش کرده اند که کاتالان ها در عین حال، پروژه بازگرداندن «نیمار» از پاری سن ژرمن را نیز دنبال می کنند.

سوارس در مصاحبه ای که با روزنامه ال موندو دیپورتیو انجام داد، از خرید مارتینس و بازیکنی که در آینده احتمالا جانشین او خواهد شد، استقبال کرد.

گلزن اروگوئه ای آبی واناری گفت:لاتارو بازیکنی شگفت انگیز و مهاجمی عالی است. ستاره ای که انعطاف پذیری و سرعت بالایی دارد.

وی ادامه داد:او در لیگ ایتالیا موفقیت های زیادی کسب کرده و به دلیل هنر فوق العاده اش، ارزش خود را در اینتر به اثبات رسانده است.

سوارس در مورد علاقه بارسا به این مهاجم تکنیکی عنوان کرد: طبیعی است که باشگاه با توجه به اهدافی که دارد، بازیکنانی را در نظر گیرد.به هر حال این مدیران هستند که با توجه به شرایط فصل و مسابقات، بازیکنانی را برای تقویت تیم در نظر می گیرند.

وی افزود: به نظرم انتقال لاتارو به بارسا، باعث ایجاد رقابت سالم بین بازیکنان خواهد شد. این مساله در نهایت به نفع بارسلونا تمام می شود.زیرا همه در تیم و باشگاه دست به دست هم می دهند که بارسلونا موفق باشد.

سوارس همچنین در مورد نیمار نیز در این مصاحبه حرف زد. او گفت: همه بازیکنانی که به بارسلونا می آیند، مانند نیمار مورد استقبال همه قرار می گیرند. حتی میزان این استقبال وقتی بیشتر می شود که بازیکنان بیشتر تلاش می کنند تا سریع تر تیم به اهدافش برسد.

او ادامه داد: هیچکس نمی تواند قابلیت های نیمار را زیر سئوال ببرد. با حضور او مسلم است قدرت زیادی به تیم در سال های آینده اضافه خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا