اخبار ورزشیفوتبال ایران

سهیل مهدی: کمیته داوران در ۳ هفته پایانی لیگ برتر آماده ترین داوران را انتخاب کند

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: کمیته داوران در ۳ هفته پایانی لیگ برتر آماده ترین داوران را انتخاب کند.

به گزارش پیشرو ورزش، سهیل مهدی مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره تمهیدات سازمان لیگ برای برگزاری سه هفته پایانی مسابقات عنوان کرد: هفته آخر در اوج حساسیت است و این هفته فینال مسابقات لیگ دسته اول کشور و هفته آینده فینال مسابقات لیگ دسته دوم را شاهد خواهیم بود. در این چند هفته پیک مسابقات است.

وی گفت: قرار است سه هفته پایانی را به صورت همزمان برگزار کنیم. نمایندگان کمیته های اخلاق و انضباطی هم به مسابقات اعزام خواهند شد. به دلیل اینکه در بعضی از بازی ها شرایط صعود و سقوط تیم ها در نظر گرفته شده است تعداد ناظرین افزایش پیدا کرده است. از کمیته داوران تقاضا کردیم آماده ترین داوران خود را برای این سه هفته پایانی در نظر بگیرند. امیدوارم حداقل چالش را در مسابقات ببینیم و بازی‌های خوبی را برای هواداران محترم برگزار کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر ادامه داد: اگر ببینیم برگزاری مسابقات روی سلامت افراد بازیکنان تاثیر گذار است قطعاً روی برنامه‌هایمان تخفیفی قائل خواهیم شد. همچنین قانون جریمه برای مربیانی که در کنفرانس های مطبوعاتی شرکت نمی کنند در گذشته وجود داشته بین ۳ تا ۵ میلیون مربیان خاصی جریمه می‌شدند اما الان با افزایش میزان جریمه مواجه هستیم. اگر اصلاحیه وجود داشته باشند قطعاً در این فصل و یا نه در فصل آینده اعمال خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا