اخبار ورزشیفوتبال جهان

سن‌ژرمن برای دخه‌آ هفته‌ای ۳۵۰ هزار پوند می‌پردازد

قهرمان لیگ فوتبال فرانسه برای شکار دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد حاضر است دستمزدی بالاتر از دو رقیب بزرگ ایتالیایی و رئال مادرید بپردازد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، اخباری که از اولدترافورد گزارش می‌شوند، از این نکته حکایت دارند که اوله‌گونار سولسشر، سرمربی تیم سرخ‌پوش برای مذاکره با پاری‌سن‌ژرمن جهت فروش داوید دخه‌آ آماده است.

بعد از آنکه گلر با تجربه و اسپانیایی تمایلی برای گفت‌وگو با شیاطین سرخ جهت تمدید قراردادش از خود نشان نداد، احتمال خروجش و حضور در یکی از دو تیم رئال مادرید و یوونتوس افزایش یافت.

اما در هفته‌های اخیر رسانه‌های فرانسوی از جمله اکیپ و فرانس‌فوتبال گزارش کردند پاری‌سن‌ژرمن خواهان این دروازه‌بان است و با شرایطی خوب وی را می‌خواهد.

در این ارتباط روزنامه سان،‌ چاپ لندن گزارش کرد پاریسی‌ها برای آنکه دروازه‌بان ۸ سال گذشته منچستری‌ها مسافر یکی از دو شهر مادرید یا تورین نشود، حاضر است دستمزد بالاتری را  پرداخت کند.

این نشریه افزود مدیریت تیم فرانسوی، پرداخت حقوق وسوسه‌کننده هفته‌ای ۳۵۰ هزار پوند را برای دخه‌آ در نظر گرفته است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که مرد شماره یک یونایتد‌ها در بازی‌های اخیر به خصوص مصاف با منچسترسیتی دو گل بد دریافت کرد و از سوی رسانه‌ها و هواداران به شدت مورد انتقاد واقع شد.

دخه‌ا در سال ۲۰۱۱ با ترک اتلتیکومادرید به تیم اولدترافوردی آمد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا