اخبار ورزشیفوتبال ایران

سمیعی: مشکلات مالی قدیمی ما را آزار می‌دهد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طبق خواسته وزارت بهداشت پذیرفتیم که تیم را به قرنطینه ببریم اما مسائلی در این میان وجود دارد که باعث نارضایتی شدید من و ارکان تیم شده است.

به گزارش پیشرو ورزش،  جعفر سمیعی در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل مختلف به گفت‌و‌گو پرداخت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:کسب پنج برد در شش بازی نشان از قدرت پرسپولیس دارد. بار دیگر ثابت کردیم نماینده شایسته‌ای برای وطن هستیم و موفق شدیم به عنوان پرچمدار فوتبال کشور از نام و نشان ایران دفاع کنیم. مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان این فصل، مانور قدرت پرسپولیس بود که به لطف تدابیر فنی مربیان و زحمات و نمایش غیرت بازیکنان کامل شد.

وی افزود: برخلاف تصور برخی، در گروه سختی قرار داشتیم. الریان قطر با یک سرمربی نامدار و باتجربه راهی میدان شده بود. الوحده امارات توانست ۱۳ امتیاز بگیرد و حتی ما را شکست دهد. عملکرد و میزان امتیازگیری تیم گوا که برای اولین بار در لیگ قهرمانان حضور داشت، از چند تیم مهم آسیایی بهتر بود. به هر حال از گروه‌مان با اقتدار گذشتیم و به مرحله حذفی رسیده‌ایم.

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با یک تیم پرمهره و امیدوار وارد رقابت‌ها شدیم و مزد تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان را در زمین و داخل جدول رده‌بندی دیدیم. باید بابت این اتفاقات شکرگزار باشیم. با این حال کارمان هنوز تمام نشده و دوست داریم اهدافمان را کامل کنیم. نگاهمان، صعود دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیاست و اگر همین روند را ادامه دهیم، قطعا به خواسته‌مان می‌رسیم.

سمیعی به بحث مدل هواداری از تیم اشاره داشت و گفت: طرفداران پرسپولیس به کادر فنی و بازیکنان انرژی دادند و مزد اتحاد و حمایت‌شان را گرفتند. آنها حامی و طرفدار قدرتمندترین تیم غرب آسیا هستند و انشالله بتوانیم با حفظ همین آرامشی که داخل باشگاه حکمفرما شده و شخصیت بزرگی که تیم‌مان دارد، این بار چراغ قهرمانی در آسیا را روشن کنیم. هواداران پرسپولیس آنقدر باهوش هستند که بدانند رمز همه موفقیت‌ها، فقط حفظ آرامش و دوری از شایعات است. ما می‌خواهیم طرفدار پرسپولیس همیشه مثل امروز، یک قدم جلوتر از حواشی باشد و در لحظات و روزهای حساس دست تیم را بگیرد.

او در مورد وضعیت پرسپولیس اضافه کرد: بدون تعارف می‌گویم مشکلات زیادی در باشگاه پرسپولیس داریم که ما را آزار می‌دهد. گاهی این مشکلات به بحران تبدیل می‌شود اما باید آن را مدیریت کنیم. خدا را شکر که هواداران باهوش پرسپولیس، مسائل و مشکلات را می‌دانند و این موضوع را درک می‌کنند که تقریبا تمام این معضلات مالی مربوط به گذشته است. ما همچنان مشغول از بین بردن مشکلات قدیمی هستیم و این کار، وقت و انرژی زیادی از بنده و همکارانم می‌گیرد. باید برای عبور از این مشکلات، برنامه‌محور باشیم و آرامشی که امروز در تیم و باشگاه حاکم شده را دنبال کنیم. من معتقدم حل مشکلات تنها از راه حفظ آرامش به دست می‌آید وگرنه تجربه مدیریتی در ادوار گذشته نشان می‌دهد با تصمیمات هیجانی و رفتارهای نامعقول، نه تنها مشکلی حل نشده بلکه باشگاه بیشتر به سمت بحران رفته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص قرنطینه سرخپوشان ایران به محض بازگشت به تهران تصریح کرد: طبق خواسته وزارت بهداشت، این موضوع را پذیرفتیم که تیم را به قرنطینه ببریم اما مسائلی وجود دارد که باعث نارضایتی شدید بنده و همه ارکان تیم شده است. تیم در هتل آکادمی به سر می‌برد و بازیکنان علیرغم خستگی شدید و دلتنگی برای خانواده، مجبورند در قرنطینه بمانند ولی شرایط حرفه‌ای نیست. زمین تمرین داریم اما وسایل تمرینی در اختیارمان قرار نگرفته و با کمپ اصلی تمرینی‌مان فاصله داریم. از سوی دیگر، هنوز شاهد رفت و آمدهای زیادی در هتل آکادمی هستیم. چند نفر از بازیکنان ما که از سفر به گوا جا ماندند، می‌خواهند در تمرینات حاضر شوند ولی نمی‌دانیم آیا آنها می‌توانند به تمرینات بیایند یا خیر. اصلا چند روز باید در قرنطینه بمانیم و به ازای هر روز که در هتل آکادمی هستیم، آیا بازی‌های پرسپولیس در لیگ به تعویق می‌افتد؟ این سوالاتی است که نیازمند دریافت پاسخ در قبال آن هستیم.

سمیعی گفت: هواداران پرسپولیس به صورت مستمر اخبار مربوط به تیم محبوب‌شان را دنبال می‌کنند و می‌دانند در پنج، شش ماه گذشته چه کارهایی انجام شده و در ماه‌های آینده با چه سختی و بحران‌هایی مواجه هستیم اما تلاش‌ و برنامه‌مان این است که از دشواری‌ها به آسانی عبور کنیم. بعد از کسب موفقیت بزرگ در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا، حالا باید با دو فینال بزرگ و تقابل با سپاهان و استقلال به لیگ بازگردیم که نشان می‌دهد کارمان واقعا سخت و دشوار است. مشکلات مالی هم موضوعی نیست که بتوان آن را پنهان کرد اما در کنار تمام این سختی‌ها، دلگرم به مربیان و بازیکنان غیرتمند و پرتلاش پرسپولیس هستیم و هنوز پای وعده‌ها به هواداران ایستاده‌ایم؛ بیشتر از گذشته کار می‌کنیم تا پرسپولیس آسیب نبیند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هشت =

دکمه بازگشت به بالا