اخبار ورزشیفوتبال جهان

سمدو در نیوکمپ می ماند

باشگاه بارسلونا قصد فروش مدافع پرتغالی اش را ندارد.

به گزارش پیشرو اسپرت، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا در ۶ ماه گذشته در ضمن قراردادهای متبادله قرار داشت. در ابتدا گفته شد بارسلونا برای جذب پیانیچ می خواهد سمدو  را به بیانکونری تقدیم کند.

بعد از آن دوباره مطرح شد سمدو به سیتی منتقل می شود تا ژائو کانسلو به نیوکمپ بیاید. اما جدیدترین اخبار حاکی از آن است که مدیر برنامه سمدو با سران باشگاه بارسلونا به توافق رسیده تا قراردادش را تمدید کند.

مدافع ۲۶ ساله در سال ۲۰۱۷ از بنفیکا با مبلغ ۳۵ میلیون یورو به نیوکمپ آمد و قراردادش تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد. در شرایط کنونی مذاکرات بین طرفین برای تمدید قرارداد این بازیکن تا سال ۲۰۲۵ است.

با تمدید قرارداد سمدو دستمزد ستاره پرتغالی افزایش می یابد و  بند فسخ قراردادش به ۱۰۰ میلیون یورو بالا می رود. البته این رقم فسخ قرارداد نسبت به دیگر بازیکنان بارسلونا عدد بسیار کمی است چون بند فسخ قرارداد مسی ۷۰۰ میلیون یورو و گریژمان ۸۰۰ میلیون یورو است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا