اخبار ورزشیسایر اخبار

سلیمانی در صندلی ریاست اسکواش ابقا شد/ انتخابات یک نفره!+عکس

در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش مسعود سلیمانی با کسب ۳۳ رای در صندلی ریاست فدراسیون ابقا شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش صبح امروز به ریاست محدرضا داورزنی معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک نماینده کمیته بود و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این مجمع حضور داشت.

در انتخابات فدراسیون اسکواش سه کاندیدا به نام های مهدی رهنما، بابک فقیر و مسعود سلیمانی برای صندلی ریاست با یکدیگر رقابت می کردند.

پیش از آغاز انتخابات مهدی رهنما و بابک فقیر دو نفر از کاندیداها انصراف دادند تا انتخابات در نهایت با یک کاندیدا برگزار شود!

۳۴ نفر در مجمع حاضر بودند و حق رای داشتند که در پایان و پس از رای گیری مسعود سلیمانی رئیس فعلی فدراسیون با کسب ۳۳ رای بار دیگر انتخاب و برای سومین دوره متوالی در سمت خود ابقا شد تا برای ۴ سال دیگر صندلی ریاست را همچنان در اختیار داشته باشد. یک رای نیز باطله بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا