اخبار ورزشیفوتبال ایران

سعادتمند: به دنبال قهرمانی جام حذفی هستیم و از مجیدی حمایت می‌کنیم/پول بویان تا آخر هفته پرداخت می شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی در شرایط فعلی سرمربی استقلال است و ما تا پایان لیگ بازی های حساسی در پیش داریم، به همین دلیل هم من و هم هیات مدیره از او حمایت می‌کنیم.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد سعادتمند در خصوص شرایط تیم استقلال اظهار داشت: باشگاه استقلال باید همیشه حالش خوب باشد، اتفاقات خوبی در راه است اگرچه در این مدت درگیر مشکلات گذشته بودیم اما با یک تیم مدیریتی قوی و حقوقی در حال تلاش هستیم که شرایط را بهبود ببخشیم.

وی در خصوص اینکه در این روزها شایعه شده استراماچونی به استقلال بر می‌گردد عنوان کرد: بارها در برنامه‌های مختلف اعلام کردم فرهاد مجیدی در شرایط فعلی سرمربی استقلال است و ما تا پایان لیگ بازی های حساسی در پیش داریم، به همین دلیل هم من و هم هیات مدیره از او حمایت می‌کنیم و تلاش ما این است که با این کادر فنی هم سهمیه آسیا را کسب کنیم و هم در جام حذفی قهرمانی را کسب کنیم. قرار است مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در قطر برگزار شود و برای آن مسابقات هم برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: به نظر من حرفه‌ای نیست که در مورد مسائل دیگر حرف بزنیم، کادر فنی ما در حال کار کردن است و اگر بازی فردا را ببریم به عنوان دوم جدول نزدیک می شویم. امیدوارم در این ۵-۶ بازی آتی نتایج خوبی بگیریم.

سعادتمند در خصوص عدم ثبات در مدیریت باشگاه استقلال اظهار داشت: برای تعیین هر هدفی مدیریت نیازمند زمان خاصی برای اجرای برنامه‌هایش است. من هم خیلی موافق تغییر برنامه‌ها نیستم. خیلی از مدیران در گذشته تلاش لازم را کرده‌اند ولی احساس می‌کنم مدیریت در باشگاه باید تداوم داشته باشد. همین تغییرات مدیریتی باعث می‌شود به اهداف باشگاه لطمه وارد شود.امیدورام هر مدیری در استقلال فعالیت می‌کند بتواند در زیرساخت‌ها تلاش کند چون یکی از برنامه‌های ما هم همین موضوع است.

وی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال عنوان کرد:مهمترین حکم ما از فیفا در مورد بویان است که به ۲-۳ سال پیش بر می‌گردد. او بازیکن با کیفیتی نبود و حتی شنیده‌ام آسیب دیدگی هم داشت. با این وجود علیرغم میل باطنی با این نرخ ارز ۳۲۸ هزار دلار را برای این بازیکن تهیه کردیم و تا پایان این هفته این رقم را به وی پرداخت می کنیم. برای پرداخت رقم وینفرد شفر ۲۲ روز بیشتر فرصت نداریم. شفر در آلمان است و ما در تلاش هستیم پول او را هم پرداخت کنیم. مذاکراتی با این مربی انجام دادیم ولی از او خواستیم یا به ایران بیاید یا در دبی با او مذاکره کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص کرونایی‌های این تیم عنوان کرد:حدود ۱۵ نفر از تیم ما کرونا گرفته‌اند که ۳ نفر از آنها در لیست اصلی تیم نبودند ولی خوشبختانه در حال حاضر دیگر بازیکن کرونایی نداریم.

سعادتمند تاکید کرد: روزهای خوب برای باشگاه استقلال در راه است، آنها نگران نباشند، ما امیدواریم شادی را به آنها هدیه کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا