اخبار ورزشیسایر اخبار

سرمربی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری: همه فکر می‌کنند شرایط ایده‌آل است؛ ما نمی‌توانیم نتیجه بگیریم

سرمربی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری گفت: همه فکر می‌کنند شرایط ایده‌آل بوده و ما نمی‌توانیم نتیجه بگیرم، اما واقعا با مشکل مواجه هستیم و کار کردن سخت است.

به گزارش پیشرو اسپرت، محمود پراش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم‌ملی دوچرخه سواری اظهار داشت: فعلا در شرایط کرونایی هستیم و همه چیز تعطیل است و نمی‌توانیم کار خاصی را انجام دهیم. بچه‌ها تمرینات خود را انجام می‌دهند و روزهای جمعه در مجموعه ورزشی آزادی هم خودم در کنار آنها هستم. اگر برنامه مشخص داشته باشیم می‌توانیم بهتر کار کنیم. سال گذشته شرایط در حال بهتر شدن بود و بچه‌های خوبی کنار هم جمع شده بودند که سر و کله کرونا پیدا شد و همه چیز را تغییر داد.

وی ادامه داد: همه فکر می‌کنند شرایط ایده‌آل است و ما نمی‌توانیم کار کنیم و نتیجه بگیرم، اما واقعا وضعیت اقتصادی خوب نیست و با مشکل مواجهیم. اگر ما هم امکانات دیگر کشورها را داشتیم، همه چیز فرق می‌کرد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در مورد استعفاها در فدراسیون و اینکه او همچنان ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: هرکسی استعفا داده، دلایل خودش را دارد، اما من تا جایی که بتوانم می‌مانم و دوست دارم در کنار بچه‌ها باشم و به آنها کمک کنم.

پراش در مورد اینکه مسابقه آنلاین به چه شکل برگزار خواهد شد، گفت: این رقابت هفته آینده برگزار می‌شود و هر رکابزنی می‌خواهد شرکت کند. باید نرم افزاری را نصب کند و یک دستگاه «ترینر» در خانه یا هرجای دیگر داشته باشد. نفرات برتر هم جوایزی را دریافت خواهند کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =

دکمه بازگشت به بالا