اخبار ورزشیسایر اخبار

سرخوش: ارتباطات بین المللی فدراسیون به نفع ورزشکاران است

نایب قهرمان اسنوکر جهان گفت: هر چه قدر روابط ما با دنیا نزدیکتر باشد، سود آن را ورزشکاران می برند.

به گزارش پیشرو اسپرت ، امیر سرخوش نایب قهرمان اسنوکر جهان، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ارتباط خوب فدراسیون بیلیارد ایران با آسیا و جهان را به نفع ورزشکاران این رشته دانست و اظهار داشت: هر چه قدر روابط ما با دنیا نزدیکتر باشد، سود آن را ورزشکاران می برند و خوشبختانه در فدراسیون بولینگ و بیلیارد ارتباطات خوبی وجود دارد که باعث شده حق ورزشکاران ایرانی حفظ شود.

وی ادامه داد: به طور مثال می توانم به گرفتن سهمیه در مسابقات بین المللی هم در بخش ورزشکاران و هم در بخش داوران اشاره کنم که فدراسیون بیلیارد ایران با روابطی که داشته، همیشه سهمیه ورزشکاران و داوران ایرانی را هم رده کشورهای دیگر یا حتی بیشتر از آنها گرفته است. نمونه آن مسابقات شش توپ جام جهانی بانوان در قطر بود که هیچ سهمیه ای برای ایران در نظر گرفته نشده بود اما با رایزنی توانستیم دو سهمیه بگیریم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بانوان کشورمان موفق به حضور نشدند.

سرخوش با اشاره به کسب کرسی های بین المللی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: خوشبختانه نایب رئیسی کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا، نایب رئیسی افتخاری فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر و نایب رئیسی فدراسیون بیلیارد غرب آسیا به اسکندری رئیس فدراسیون ایران رسیده و این موضوع باعث افتخار ورزش ایران است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هشت =

دکمه بازگشت به بالا