اخبار ورزشیاسلایدر اصلیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

سخنگوی فدراسیون کشتی: معاونت قهرمانی وزارت ورزش مقابل ورزش ملی کشور ایستاده است

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت:رفتارها به گونه ای است که انگار معاونت قهرمانی وزارت ورزش مقابل ورزش ملی کشور ایستاده، موضع رئیس فدراسیون مشخص است و قطعا مانع کارهای ضد کشتی خواهد شد.
به گزارش پیشرو ورزش، محمد ابراهیم امامی در خصوص اتفاقات لغو انتخابات هیأت کشتی استان فارس اظهار داشت: موضع رئیس فدراسیون کشتی در برابر معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مشخص است و رفتارهای چند وقت گذشته معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش به گونه ای بوده که انگار مقابل ورزش ملی کشور ایستاده و علاقه ای برای ارتقا جایگاه کشتی ندارد و هرکس بخواهد به کشتی آسیب بزند قطعا فدراسیون کشتی مانع این کار خواهد شد.

وی افزود: معاونت قهرمانی کارهای مهمتری به جز پرداختن به انتخابات هیات کشتی استان فارس دارد و در برهه ای از زمان که جام جهانی فوتبال در آستانه برگزاری است و تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی حضور دارد، به فکر انتخابات هیات کشتی فارس است که آیا تمام مراحل آن قانونی بوده است؟!

امامی در خصوص اظهار نظر فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی نیز تصریح کرد: در جایگاه حقوقی آقای فرهادیان چنین اظهار نظرهایی منطقی به نظر نمی‌رسد.

وی ادامه داد: به نظر می رسد حوزه کاری قبلی ایشان در رسانه و در فدراسیون تکواندو تناسبی با مدیرکلی دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی نداشته باشد و حوزه کاری سابق آقای فرهادیان متفاوت با مسئولیتی است که به وی سپرده اند و به همین دلیل است که به موضوعات اشراف کامل ندارند و درخواست دارند که اساسنامه فدراسیون کشتی به وزارت ورزش ارائه شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی تصریح کرد: یادرآور می شود در تاریخ ۵ مردادماه ۱۳۹۶ نامه ای به شماره ۴۵۱۰/۲۶۴ از فدراسیون کشتی ارسال شده که به تایید وزیر ورزش وقت و رئیس کمیته ملی المپیک رسیده است.

وی افزود: اگر آقای فرهادیان چیزی به خاطر ندارند و اظهار بی اطلاعی از اساسنامه فدراسیون کشتی می‌کند لازم است یادآوری کنم که نامه به شماره ۴۴۵۳/۱/و/۹۶ متعلق به وزارت ورزش است که اساسنامه فدراسیون به تایید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک رسیده است و بی اطلاعی از این نکات مسائلی بی سابقه است که در این برهه از زمان شاهد آن هستیم.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه ی کشتی، بعنوان ورزش اول و ملی کشور پرافتخارترین رشته ورزشی ایران در میادین المپیک، جهانی، بازی های آسیایی و بین المللی محسوب می شود و رئیس فدارسیون کشتی بعنوان متولی آن اجازه نمی دهد که کسی آسیبی به آن وارد کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا