اخبار ورزشیفوتبال ایران

سخنگوی باشگاه شهرخودرو: مخالف تغییر زمان بازی هستیم/شاید نامه‌ها را به جای دیگری ارسال می‌کنند

سخنگوی باشگاه شهرخودرو گفت:ما فکر می کنیم شاید آدرس و فکس باشگاه شهرخودرو را دوستان در فدراسیون و فوتبال و سازمان لیگ ندارند و به اشتباه جای دیگری نامه ها ارسال می کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از سایت باشگاه شهرخودرو، جواد طاری بخش در خصوص تغییر زمان بازی این تیم مقابل ذوب آهن اظهار داشت:‌ نمی‌دانم چه طور بدون اطلاع ما زمان بازی را تغییر دادند، بعد از بازی با پرسپولیس و با توجه به تعویق بازی های آسیایی،کادر فنی تمرینات تیم را تعطیل کرد و به بازیکنان استراحت داده است.

وی ادامه داد: امروز به یکباره دیدیم که در خبرها عنوان شده با درخواست ذوب آهن و موافقت باشگاه میزبان بازی از روز یکشنبه  به جمعه تغییر کرده است! سوال ما این است که چه زمانی ما این موافقت را اعلام کردیم که خودمان خبر نداریم؟

طاری بخش افزود: به هیچ وجه حاضر نیستیم بازی ما زودتر برگزار شود و ما نیز بر اساس انجام بازی در روز یکشنبه برنامه ریزی کردیم. ما به فدراسیون اعلام کردیم بازی‌ها را به دلیل شرایط ویژه کشور و شیوع ویروس کرونا تعویق بیاندازد بعد به ما می‌گویند که باید زودتر بازی کنید؟!

سخنگوی باشگاه شهر خودرو اظهار کرد: تاکید ما بر روی انجام بازی در همان روز یکشنبه است، نمی توانیم در شرایطی که تمرینات تعطیل است و بازیکنان در کنار خانواده هایشان هستند، به یکباره بازیکنان را جمع کنیم و تمرین را برگزار کنیم. نمی دانیم این اتفاقات چگونه رخ می دهد.

طاری‌بخش تاکید کرد: در جریان برگزاری جلسه کمیته تعیین وضعیت در خصوص دو بازیکن تیم ما هم ، بعد از حکم عجیبشان به باشگاه شهرخودرو گفتند که تاریخ برگزاری جلسه را اعلام کرده بودیم و حالا برای برای تغییر زمان بازی با ذوب آهن هم می گویند نامه زده‌اند و باشگاه ما نیز موافقت کرده‌است! ما فکر می کنیم شاید آدرس و فکس باشگاه شهرخودرو را دوستان در فدراسیون و فوتبال و سازمان لیگ ندارند و به اشتباه جای دیگری نامه ها ارسال می کنند چرا که به دست ما هیچ نامه ای نرسیده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − نه =

دکمه بازگشت به بالا