اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

سجادی: امیدوارم کشتی در المپیک حماسه بیافریند

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد کشتی در المپیک پاریس بدرخشد.

به گزارش پیشرو ورزش، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مسابقات کشتی آزاد جام تختی، اظهارداشت: از فدراسیون کشتی، هیات مازندران و استاندار تشکر می‌کنم‌. این سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی در این چند روز است و باید از دست‌اندرکاران کشتی تشکر کنم.

وی افزود: مازندران مهد خیلی از رشته‌ها از جمله کشتی است و این انتظار وجود دارد مازندران پیشقدم باشد. من تشکر می‌کنم و تا جایی که بتوانیم در کنار کشتی حامی این رشته هستیم. کشتی ورزش اول کشور است و ما وظیفه داریم در خدمت‌شان باشیم.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: در راس فدراسیون هم آقای دبیر با کادر فنی بسیار خوب. نتایج هم درخشان بود. المپیک مهمترین رویداد پیش روی ماست و ۲ سال دیگر منتظریم کشتی در پاریس حماسه بیافریند اما در این راه پر فراز و نشیب مسابقات مختلفی، اردوهای متعدد و نیازهایی دارند. تابستان امسال مسابقات جهانی را پیش رو داریم که امیدواریم موفق باشند، ما هم در این مسیر حمایت‌شان می‌کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا