اخبار ورزشیفوتبال جهان

ستاره فرانسوی در فهرست فروش تابستانی بارسا!

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا احتمالا تابستان پیش رو این باشگاه را ترک خواهد کرد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از “.ورزش سه”، ساموئل اومتیتی که تابستان گذشته با فرانسه عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد، سه سال پیش از لیون با رقم ۲۵ میلیون یورو به بارسا پیوست و خیلی زود توانست به ترکیب اصلی این تیم راه یابد. اوضاع برای اومتیتی خوب پیش می رفت تا اینکه چند مصدومیت سخت متوالی باعث دوری طولانی مدت او از میادین شد.

 

 

 

 

اومتیتی در بازگشت نتوانسته به ترکیب اصلی بارسا راه یابد و ارنستو والورده(سرمربی) به جرارد پیکه و کلمنت لانگله به عنوان زوج میانی اعتماد بیشتری دارد. بارسا در زمستان نیز ژان کلر تودیبو را از تولوز به خدمت گرفت و جیسون موریو نیز از والنسیا به صورت قرضی راهی باشگاه کاتالان شد. گفته می شود که بارسا به جذب ماتایس دی لیخت، مدافع و کاپیتان ۱۹ ساله آژاکس نیز بسیار نزدیک شده است و اگر این انتقال صورت بگیرد، به معنای پایان کار اومتیتی در بارسا خواهد بود.

در همین رابطه امروز وبسایت گل ادعا کرد که اومتیتی در فهرست فروش بارسا قرار گرفته و همین تابستان با رقمی بین ۷۰ تا ۹۰ میلیون یورو به باشگاهی دیگر واگذار خواهد شد. از منچستریونایتد به عنوان جدی ترین باشگاه خواهان اومتیتی نام برده می شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا