اخبار ورزشیفوتبال ایران

سایپا- پیکان؛ دربی خودروسازان

دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر روز دوشنبه ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهدا شهر قدس بین دو تیم خودرو ساز برگزار می‌شود. این مسابقه به دلیل حضور سایپا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان به تعویق افتاده بود. سایپا البته نتوانست به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند. این تیم هم مثل پیکان جام حذفی را از دست داده و دیدار دو تیم فقط برای حضور در رتبه‌های بهتر جدول لیگ انجام می‌شود! سایپا اگر در این مسابقه پیروز شود می‌تواند با دو پله صعود به رده ششم جدول صعود کند و جای فولاد را بگیرد ضمن اینکه یک بازی معوقه دیگر با ذوب آهن هم دارد.

پیکان هم اگر سه امتیاز بازی را بگیرد می‌تواند از رده دوازدهم به رده نهم جدول برسد. شاگردان حسین فرکی هفته گذشته مقابل پرسپولیس ۲ بر صفر شکست خوردند اما نارنجی‌پوشان تهرانی یک امتیاز از استقلال در ورزشگاه آزادی گرفتند. شاگردان دایی ۷ هفته است که باختی نداشته‌اند و در این بازی با حضور بازیکنان جوان خود به دنبال برد هستند.

پیکان اما اگر مثل بازی با پرسپولیس در میدان پر اشتباه و بی انگیزه حاضر شود بعید است با امتیاز میدان را ترک کند. دربی خودروسازان برای هر دو شرکت صنعتی فوتبال ایران اهمیت زیادی دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا