اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

سانتوس: اجبار برای استفاده از رونالدو؟ سوال غلط است!

سرمربی تیم ملی پرتغال خبرها درباره اینکه مجبور است کاپیتان تیمش را در همه بازی‌های جام جهانی از ابتدا به میدان بفرستد، رد کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال گفته پس از حواشی اخیری که درباره رونالدو ایجاد شده، فشاری بر روی او وجود ندارد که ستاره شماره ۷ تیمش در همه بازی‌ها، در ترکیب اصلی باشد.

وقتی از سانتوس در کنفرانس خبری سوال شد که آیا «مجبور است رونالدو را در ترکیب قرار دهد»، گفت: مجبور؟ این درباره مجبور کردن من نیست. این یک الزام نیست. اینجا کسی مجبور به انجام کاری نیست. فکر می‌کنم سوال درست نباشد و باید این‌طور پرسیده می‌شد که براساس آن‌ چیزی که رونالدو در طول هفته‌های اخیر انجام داده آیا باید در ترکیب اصلی باشد یا خیر؟

سانتوس گفت: این درباره کریستیانو ورنالدو و همه بازیکنانی که در تیم ملی پرتغال هستند صدق می‌کند. مربی مجبور نیست بازیکنی را در ترکیب ۱۱ نفره قرار دهد. ما اینجا چنین چیزی نداریم.

سناتوس همچنین درباره غیب رونالدو در بازی دوستانه برابر نیجریه به‌دلیل بیماری، گفت: او برای این بازی آماده نبود. او دچار بیماری التهاب معده شده و مقدار زیادی از آب بدن خود را از دست داده است. او با ما تمرین نمی‌کند و در حال استراحت و ریکاوری است.

سرمربی قهرمان یورو ۲۰۱۶ درباره مصاحبه جنجالی رونالدو علیه تیم و بازیکنان منچستریونایتد و تأثیر آن بر تیم ملی پرتغال نیز گفت: این موضوعات به ما مربوط نمی‌شود و به تیم ملی ارتباطی ندارد. او درباره تیم ملی صحبتی نکرده پس این مصاحبه‌ای شخصی بوده و ما به آن احترام می‌گذاریم. هیچ کدام از بازیکنان من درباره آن مصاحبه، اظهارنظری نکرده‌اند. رونالدو یک مرد آزاد است و سر و صداها و صحبت‌ها پیرامون او خارج از تیم ملی است. این بر روی ما تأثیری ندارد.

تیم ملی پرتغال در اولین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی روز سوم آذر به مصاف غنا می‌رود. اروگوئه و کره جنوبی حرفان بعدی سله‌سائو فوتبال اروپا هستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا