اخبار ورزشیورزش های رزمی

ساعی: تمام اتفاقات خوب در زمان پولادگر رخ داد

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: از پولادگر بابت زحمات سال‌های گذشته تشکر می‌کنم و معتقدم تمام اتفاق‌های خوب در زمان او رخ داده است.

به گزارش پیشرو ورزش، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه، ۱۵ دی‌ ماه) به ریاست بنیامین شکوه‌فر در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که هادی ساعی با کسب ۲۹ رای از مجموع ۵۶ رای توانست به عنوان ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب شود.

هادی ساعی پس از اینکه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، اظهار داشت: از پولادگر بابت زحمات سال‌های گذشته تشکر می‌کنم. تمام اتفاق‌های خوب در زمان او رخ داده و من به عنوان ورزشکار تمام افتخاراتم را در زمان پولادگر به دست آوردم.

وی ادامه داد: از تمام خانواده تکواندو می‌خواهم پشت هم باشندف چراکه اگر تکواندو نبود ما اصلاً با هم دوست نبودیم و الان اینجا نبودیم، پس باید پشت هم باشیم. از پولادگر میخواهم با ما باشد و درخواست می‌کنم در کنار من حضور داشته باشد تا از تجربیات او استفاده کنم.

رئیس جدید فدراسیون تکواندو عنوان کرد: قصد ندارم کسی را از این خانواده دور کنم و از همه می‌خواهم بیایند و کمک کنند. در پایان برای تمام اهالی تکواندو آرزوی موفقیت دارم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا