اخبار ورزشیفوتبال جهان

ساسولو به عنوان اولین تیم سری آ تمرینات را شروع می‌کند

تیم فوتبال ساسولو به عنوان اولین تیم سری آ اعلام کرد که رسما از روز دوشنبه تمرینات خود را آغاز می‌کند.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، پس از آنکه مقامات ایالت امیلیا رومانیا اعلام کردند که تیم‌های حاضر در این منطقه می‌توانند با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی می‌توانند تمرینات خود را از سر بگیرند، تیم ساسولو ایتالیا در این باره اعلام آمادگی پیگیری تمرینات کرد.

ساسولو به عنوان اولین تیم سری آ اعلام کرد که رسما از روز دوشنبه تمرینات خود را آغاز می‌کند.

در این میان البته تیم‌های پارما و اسپال هم در ایالت حضور دارند اما آن‌ها اقدامی برای آغاز تمرین نخواهند کرد و تا اعلام مقامات دولتی منتظر خواهند ماند تا پروتکل‌های بهداشتی مربوطه به طور رسمی مشخص گردد.

بر این اساس بازیکنان ساسولو فقط دسترسی به زمین چمن خواهند داشت و در محیط های رختکن، سالن بدنسازی و محیط اداری ممنوع خواهد بود.

درباره حضور بازیکنان در تمرین هم شرایط سفت و سختی در نظر گرفته شده و از روز دوشنبه تا جمعه، بازیکنان به گروه‌های ۶ نفره تقسیم می‌شوند تا در ۳ زمین تمرین، به تمرینات خود بپردازند. به طوری که نیمی از هر زمین، سهم بازیکنان خواهد بود.

کادر فنی در این تمرینات حضور فیزیکی ندارند و تنها کادر درمانی و پزشکی در محل حضور خواهند داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا