اخبار ورزشیفوتبال جهان

ساری: ۱۵ دقیقه مقابل میلان تمرکز نداشتیم/باید نکات مثبت یوونتوس را ببینید

سرمربی یوونتوس بعد از باخت مقابل میلان گفت: به نظرم در ۶۰ دقیقه اول بازی عملکرد خوبی داشتیم.

به گزارش پیشرو اسپرت، تیم یوونتوس بامداد امروز(چهارشنبه) در حساس ترین بازی هفته سی و یکم سری آ ایتالیا میهمان آث میلان بود که در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ تن به شکست داد تا ۳ امتیاز ارزشمند بازی را از دست دهد و فرصتی برای لاتزیو باشد تا خود را به صدر جدول نزدیک کند.

ساری بعد از این باخت در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت» گفت: به نظرم در ۶۰ دقیقه اول بازی عملکرد خوبی داشتیم. ما سوار بر بازی بودیم و کنترل میدان را در اختیار داشتیم. بعد از آن تمرکز خود را دست دادیم. دیگر نباید به این شکست فکر کنیم  چون ۳ روز دیگر بازی بعدیمان است و باید خود را آماده کنیم.

وی افزود: ما به مدت ۱۵ دقیقه مقابل میلان تمرکز خود را از دست دادیم. این اتفاق برای تیم های دیگر هم می افتد. باید به نکات مثبت بازی نگاه کنیم چون ما به مدت یک ساعت عملکرد خوبی داشتیم. درست است برخی نکات منفی در بازی داشتیم ولی تمام تیم ها این روزها در دقایق پایانی دچار مشکل می شوند و باید در بازی های آینده این اشتباهات را تکرار نکنیم.

سرمربی بیانکونری ادامه داد: اینجا بنشینیم و درباره اشتباهات خود در این بازی تفسیر و تحلیل کنیم چیزی درست نمی شود. این اقدام باعث می شود تا تمام زحمات ما تا اینجای فصل زیرسوال برود. به همین خاطر همه را به آرامش دعوت می کنم تا برای بازی آینده آماده شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا